Acum este Sâm Apr 27, 2024 11:04 am

Articole Nikonisti.ro

obiective fara AF la Nikon D5000

Intrebari si raspunsuri despre obiective

obiective fara AF la Nikon D5000

Mesajde sorin.chiru » Vin Iul 10, 2009 2:46 pm

Buna ziua tuturor,

Sunt incepator in ale fotografiei si am achizitionat in urma cu 2 luni un Nikon D5000 cu 18-55 VR. La scurt timp mi-am pus intrebarea care ar trebui sa fie urmatorul obiectiv pe care sa il cumpar. Am ajuns interesat de Nikon AF 50 mm 1.8 D, intrucat am vazut aici nenumarate pareri pozitive si laude la adresa lui, in mod special legate de capacitatea de fotografiere la calitate buna in lumina slaba si calificarea pentru portete (am copil mic si ador sa ii fac close-up-uri). Mare mi-a fost dezamagirea sa descopar ca acest obiectiv nu are autofocus pe aparatul meu :( . Atat de mare dezamagirea incat am ajuns sa regret ca nu mi-am luat D90 in loc de D5000 (am stat 2 saptamani sa rumeg review-urile comparative si acum imi pare rau ca nu am mai stat inca 2... :cry: ). In fine, intrucat sunt "foarte incepator", va rog sa imi spuneti parerea voastra despre cum ar functiona totusi acest obiectiv fara autofocus pe D5000-ul meu. Ar fi fotografiile chiar atat de mult mai slabe pentru ca voi focusa manual? Este usor sa focusezi manual? Exista avantaje ale focusarii manuale? Disperat fiind sa "acopar" cumva greseala de a nu ma fi informat corect inainte de achizitie, m-am uitat si la Nikon AF-S 35 mm f/1.8D, care are autofocus pe D5000-ul meu, insa, daca nu ma insel, nu este la fel de recomandat pentru portrete ca si AF 50 mm, ci mai mult pentru viteza si sharpness.

Multumesc anticipat pentru ajutor.
sorin.chiru
 
Mesaje: 139
Membru din: Vin Iul 10, 2009 2:01 pm
Localitate: Buzau

Re: obiective fara AF la Nikon D5000

Mesajde equinoxe » Vin Iul 10, 2009 2:56 pm