Acum este Mie Apr 24, 2024 11:23 pm

Articole Nikonisti.ro

obiectiv superangular pt D40

Intrebari si raspunsuri despre obiective

obiectiv superangular pt D40

Mesajde adailton » Mar Aug 18, 2009 9:47 am

Salutare,
Inca din start vreau sa va spun ca sunt incepator in domeniu......exersez cu un d40 si obiectivul obisnuit 18-55 mm din dotare de aproape un an, deci sa nu ma luati tare:).
Sa revin la subiect:
imi place mult sa fotografiez bisericile vechi ale sasilor din Ardeal, arhitectura deci, si ma lovesc de incovenientul locurilor stramte, inchise. Ca urmare dupa mintea mea am nevoie de un obiectiv cu unghi mare de cuprindere(18-20mm), dar nu stiu pe care sa il aleg. Ezit deoarece nu stiu care s-ar potrivii pt aparatul meu, ma refer la contacte, autofocus-d40 nu are motor de autofocus.
Multumesc inca odata pt raspuns si astept sfaturile avizatilor in domeniu
adailton
 
Mesaje: 25
Membru din: Joi Mar 05, 2009 3:49 pm

Re: obiectiv superangular pt D40

Mesajde KodiaK » Mar Aug 18, 2009 10:12 am

pai plaja focala 18-20mm, care ai zis ca te intereseaza, o acopera si obiectivul tau actual.
Probabil ca totusi tu vrei ceva ultra-wide. Ar fi 16-85VR, cu doar 2mm mai wide, dar cu o calitate foto mult peste 18-55kit.
Dupa aia ar mai fi si 10-24, 12-24 si 14-24, insa la peste 3000lei, 4500 lei respectiv 6200 lei.
Mai sunt si de Tokina si Sigma obiective ceva mai accesibile. Insa cel mai bine spui si un buget de care dispui, pentru ca recomandarile sa fie cat mai la obiect :)
KodiaK
 
Mesaje: 358
Membru din: Lun Mai 11, 2009 1:49 pm

Re: obiectiv superangular pt D40

Mesajde adailton » Mar Aug 18, 2009 10:23 am

Din aceaasta cauza ziceam ca sunt incepator.....Din cate am mai citit prin reviste de specialitate, reportajele pe aceasta tema erau executate cu obiective cu plaja focala 12-24.
Oricum, revenind la subiect-buget, maxim 2000 lei.
adailton
 
Mesaje: 25
Membru din: Joi Mar 05, 2009 3:49 pm

Re: obiectiv superangular pt D40