Acum este Sâm Apr 20, 2024 5:47 am

Articole Nikonisti.ro

Clauza garantie de toata jena

Intrebari si raspunsuri despre obiective

Clauza garantie de toata jena

Mesajde kum » Vin Mai 13, 2016 5:40 pm

Salut,
sunt incepator in ale fotografiei, asa ca e oarecum normal ce am patit. Dar voi povesti aici, poate vor mai fi si altii in situatia mea si nu vor lua aceeasi pacaleala.

Cum spuneam, proaspat posesor de D5300, am mai luat:
- un 18-55 VRII
- un 50-200 VR
Ambele inca in garantie... Apoi m-am gandit sa-mi completez arsenalul si cu un 50 1.8. Am gasit unu inca in garantie, pretul mi s-a parut OK, mi l-a trimis omul cu verificare la livrare. L-am studiat cu lupa, nu am vazut nici un semn. Am tras cateva cadre cu el, totul functiona, am scos banu' si-am platit.

Apoi am inceput sa testez, sa ma joc, sa invat. Cu toate 3. Mi s-a parut mie ca 50-ul parca nu e asa sharp, dar am crezut ca nu le stiu eu inca... Dar, pe masura ce imi clarificam notiunile de baza si trageam, nu se modifica nimic. Pur si simplu 18-55-ul focuseaza corect iar 50-ul e in balarii.

Am mai intrebat pe unu', pe altu' si toti mi-au zis ca e posibil sa necesite o calibrare. Asa ca am pus mana pe telefon si am sunat la F64. Le-am explicat situatia, le-am trimis pe email 2 poze facute in aceleasi conditii (cu trepiedul) cu 18-55 si cu 50 unde se vede din avion ca 50-ul e la baie, mi-au zis sa fac RMA si sa le trimit lor obiectivul

Toate bune si frumoase, numai ca azi am primit urmatorul mesaj: