Acum este Joi Apr 25, 2024 1:03 am

Articole Nikonisti.ro

SB600 wireless key + inca ceva de fill?

Blituri externe de la Nikon

SB600 wireless key + inca ceva de fill?

Mesajde altceva » Lun Ian 10, 2011 12:30 pm

Salut!

Sunt incepator si sunt la prima mea incercare de foto portret cu blitz-uri remote. Detin un D7000 + SB600 si am cateva intrebari:

1. Am aparatul setat commander, built-in flash pus pe "--" si SB600 setat wireless in grup A, pe M. De ce imi expune si blitz-ul incorporat cand declansez? Se poate opri?

2. Pentru fill, as vrea sa cumpar si un blitz slave de 45W cu fasung si cablu. Merge sa am un wireless TTL si un slave conectate in acelasi timp? Daca da, in ce mufa se conecteaza cablul de la slave in body? Daca nu merg, ce-mi recomandati mai ieftin (300-400 ron) ca al doilea blitz wireless?

Multumesc pentru orice sugestie, cu scuzele de rigoare daca intrebarile sunt de novice :)
Avatar utilizator
altceva
 
Mesaje: 7
Membru din: Sâm Dec 11, 2010 2:55 pm

Re: SB600 wireless key + inca ceva de fill?

Mesajde Radu_Grozescu » Lun Ian 10, 2011 1:06 pm

altceva scrie:1. Am aparatul setat commander, built-in flash pus pe "--" si SB600 setat wireless in grup A, pe M. De ce imi expune si blitz-ul incorporat cand declansez? Se poate opri?



1. Nu expune, doar trimite semnale. La distante normale nu apare in imagine.

Daca vrei sa elimini orice influenta, foloseste link magazin online.
Cu stimă,

Radu Grozescu

Avatar utilizator
Radu_Grozescu
 
Mesaje: 3950
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 7:24 pm
Localitate: Bucuresti

Re: SB600 wireless key + inca ceva de fill?

Mesajde sorinsava » Lun Ian 10, 2011 1:32 pm