de Lucian M » Vin Oct 08, 2010 11:06 pm
Salutam!
Am patit-o si eu acum o saptamana, nu-mi mai declansa decat cand voia el si de multe ori la putere mica. Se auzea cum trimite condensatorul impuls in blitz, insa nema lumina. Am pus mana pe telefon, am sunat la f64, iar acolo am fost indrumat spre service Skin. Am sunat la ei, mi s-a spus sa pun in cutia originala actele de garantie in original, copie dupa factura (eu aveam chitanta si bon), copie dupa CI si numar de telefon, defectul semnalat. L-am trimis de la mine din localitate cu Fan (mi-a fost recomandat de la Skin) si in 3 zile am fost sunat de curier ca am un colet. Stiind ca nu am mai comandat nimic, am ramas ca la dentist, crezand ca sa gresit cine stie ce si primesc acasa vreun colet al altcuiva. Insa curierul ma cunoaste foarte bine, am primit multe colete prin intermediul sau. Cand colo, imi sosise blitz-ul. Nu m-a costat niciun leu, nici curierul, nici reparatia. S-a inlocuit "Xe tube"- asa scrie in fisa de iesire service.
Jucarica functoneaza foarte bine, practic isi traieste o a doua viata, dupa 14 luni de la cumparare. Despre cei de la Skin- numai de bine, promptitudinea efectiv m-a socat in mod placut.
Nu am gasit rubrica "Service" in forum, asa ca am ales sa postez aici. Singura chestie care am sa le-o reprosez e ca nu mi-au trimis cutia cu blitz-ul in care au primit pachetelul de la mine, in care am invelit excelent cutia mica in folie groasa de izopren, de puteai sa joci fotbal cu pachetul si n-avea nici pe naiba. Insa important e ca a sosit intreg si nevatamat.
Multumesc inca o data celor de la Skin!
Iar ca sa fiu on-topic, ar fi bine sa trimiti celor de la Skin coletul dupa ce vorbesti in prealabil cu dumnealor despre defectul aparut. Sunt sigur ca treaba se va rezolva foarte repede. Totusi formularea "lampa arsa" nu e corecta, mai degraba s-a spart tubul de Xenon.
Nikon D700, Tamron 24-70 f2,8, Nikkor 50 & 85 f1,8 Af-D, SB800 (si alte slave-uri). Lista se mareste...