Acum este Joi Apr 25, 2024 10:52 am

Articole Nikonisti.ro

Ma ajuta cineva?

Despre compozitie, lumina, incadrare si alte probleme fundamentale ale fotografiei

Ma ajuta cineva?

Mesajde croccifixio » Joi Oct 13, 2011 1:39 pm

Sunt incepator si doresc achizitionarea unui nikon d90, multi proprietari de d90 spun ca aparatelor lor au 3k cadre 5k cadre. Intrebarea mea este se poate umbla la softul camerei pt a nu arata adevaratul nr. de cadre? Exact ca la masini cu km? Multumesc
www.jugravuflorin.ro - pay me a visit
Avatar utilizator
croccifixio
 
Mesaje: 319
Membru din: Lun Oct 10, 2011 10:32 am

Re: Ma ajuta cineva?

Mesajde mirelutza_albinutza » Joi Oct 13, 2011 1:50 pm

croccifixio scrie:Sunt incepator si doresc achizitionarea unui nikon d90, multi proprietari de d90 spun ca aparatelor lor au 3k cadre 5k cadre. Intrebarea mea este se poate umbla la softul camerei pt a nu arata adevaratul nr. de cadre? Exact ca la masini cu km? Multumesc


Din cate stiu eu, nu se poate. Un programel gen Opanda Exif iti arata exact cate declansari a avut aparatul, analizand ultima poza. Dar nu am inteles niciodata aceasta obsesie cu nr de cadre, sincer....nu are nici o relevanta, zic eu. De ce ar avea?
Poti sa inveti o pisica sa faca tot ce vrea ea.
Avatar utilizator
mirelutza_albinutza
 
Mesaje: 188
Membru din: Mie Mar 23, 2011 6:16 pm
Localitate: Bucuresti

Ma ajuta cineva?

Mesajde croccifixio » Joi Oct 13, 2011 1:54 pm

Dupa cum am spus sunt incepator dar din ce am auzit si eu camerele sunt garantate la peste 100k cadre si apoi tot din ce am auzit se schimba ceva la ele dc nu mai functioneaza in "parametri" normali, si multi isi pun pretul pe aparat in functie de cadrele trase
www.jugravuflorin.ro - pay me a visit
Avatar utilizator
croccifixio
 
Mesaje: 319
Membru din: Lun Oct 10, 2011 10:32 am

Re: Ma ajuta cineva?

Mesajde c6t9 » Joi Oct 13, 2011 2:16 pm