Am inteles de la organizatori (cei de la Grolsch Popup Squad) ca totul era ceva pe baza de incercari: puneai aparatul pe pozitie si lasai cadrul expus timp de cca. 2 minute - apoi lipeai repede un scotch negru peste orificiu. Si totul era confectionat din accesorii de film foto (casetele laterale drept role de antrenare, doua cutii de carton de film, drept camera obscura). Doar scotch-ul si agrafa pe post de rotita de antrenare nu se vand cu filmele foto
.
Nu am intrebat cum puteai trage exact filmul - desi e o intrebare excelenta: am si eu un Druh Synchro pe film 6x6 (mostenire de familie; are un singur timp, 1/60 si doua diafragme, f/8 si f/16), si de pe un film doar un cadru (cred ca al treilea) am reusit sa-l pozitionez corect pt declansare, tocmai pt ca se trage cu o rola de antrenare fara un mecanism de clansare care sa-ti spuna stop. Si apropo de subiectul initial, macar ca in cazul filmelor foto nu se pune problema white balance-ului la fotografiere, de cand am scanner de filme am observat ca pot fi developate in tonalitati diferite
).