Acum este Vin Mar 29, 2024 4:43 pm

Articole Nikonisti.ro

Ultra Incepator, doresc informatii si sfaturi

Despre compozitie, lumina, incadrare si alte probleme fundamentale ale fotografiei

Ultra Incepator, doresc informatii si sfaturi

Mesajde georoar » Vin Feb 07, 2014 4:25 pm

Salut, va salut pe toti,

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

As avea si eu nevoie de niste sfaturi,pareri de la fotografi (sau pasionati de fotografie) ca si mine

Am avut dealungul anilor o gramada de aparate digitale (ce-i drept nu de la firme serioase) si am hotarat sa pun bani deoparte sa investesc si eu intr-un aparat Nikon (am auzit ca sunt foarte bune) si am avut si eu ocazia sa ma joc cu aceste aparate, pot spune sincer ca am ramas impresionat.. Insa imi cam prind urechile cand vad atatea butoane.

Sunt ultra incepator si imi doresc si eu sa avansez in ceea ce priveste fotografia. Cred ca fotografia este o arta care te ajuta sa te exprimi, imi doresc acest lucru, imi doresc sa imi exprim viziunea & creativitatea prin acest intermediu.

Imi doresc foarte mult sa devin si eu in randul fotografilor si sa inteleg cand vine vorba de 300mm, setari si altele.

Eu chiar nustiu nimic si mi-ar fii de folos daca voi, cei de aici mi-_ati recomanda ceva PDF-uri ajutatoare care sa ma ajute sa inteleg si eu cum sta treaba cu fotografia, ce aparat sa aleg, si altele (iso [nustiu ce e aia], mm, cred ca ati prins ideea, nustiu mai nimic despre aparate, insa ador sa fac poze si vreau sa stiu mai multe, sa avansez)
Cu un aparat Nikon, mi-as indeplini visul si mi-as folosi creativitatea & imaginatia pentru a realiza ,videoclipuri, poze artistice, poze cu animale(ex: pasari), cascade si de ce nu.. chiar filme!

Imi doresc mult sprijin si ajutor din partea voastra, va doresc la toti pasionatii de fotografie mult succes in ceea ce faceti! Multumesc anticipat



Sent from my iPhone using Tapatalk
Using Tapatalk
georoar
 
Mesaje: 10
Membru din: Vin Feb 07, 2014 4:08 pm