Acum este Joi Apr 18, 2024 5:01 pm

Articole Nikonisti.ro

SETARI APARAT - HELP

Despre compozitie, lumina, incadrare si alte probleme fundamentale ale fotografiei

SETARI APARAT - HELP

Mesajde radu600 » Mie Dec 10, 2014 8:33 am

Buna ziua,

Mi am cumparat un aparat dslr, nikon D5300, obiectiv 18-55.
Sunt incepator, folosind pe auto sau cele predefinite in aparat de gen sport, portret, snow, party...etc.
V as ruga daca are cinev rabdare si amabilitate sa imi spuna ce setari sa fac la aparat pentru a realiza poze pentru colectia mea de avioane care au cam 15-30 cm.
O sa va arat cateva poze cum am inteles ca se fac si o poza facuta profesional de o firma care vinde asa ceva.

Va multumesc foarte mult!
radu
Fişiere ataşate
 HA3518-4.jpg
poza firma producatoare
radu600
 
Mesaje: 3
Membru din: Mie Dec 10, 2014 8:25 am

Re: SETARI APARAT - HELP

Mesajde gabyte00 » Mie Dec 10, 2014 9:05 am

Și e așa greu sa cauți cu mânuță ta pe Google ce înseamnă fotografia de produs sau vrei sa căutam noi pentru tine? Dacă mai ai nelămuriri după ce ai citit/văzut materiale pe net pune întrebări la obiect.
Avatar utilizator
gabyte00
 
Mesaje: 741
Membru din: Dum Iun 16, 2013 1:17 pm

Re: SETARI APARAT - HELP

Mesajde radu600 » Joi Ian 15, 2015 1:17 pm

Buna ziua!

Am cam fost pus pe coji de nuca, destul de dura primirea in forum. Sa nu fie bine vazuti incepatorii? Eu mai sunt si pe un forum de machetisti inscris si noii membri sunt primiti foarte bine si ajutati. Totusi, poate o replica aspra nu trebuie sa caracterizeze o comunitate.

Vreau sa ajung sa imi fac poze la colectia mea de machete, dar am nevoie de cateva sfaturi:
1. am citit si indicat ar fi un obiectiv gen 50 mm sau 35 mm, dar care este o investitie. pot realiza si cu obiectivul 18-55 aceste poze cu profunzime si sa nu mai investesc in obiectivul cu focala fixa?