Acum este Joi Mar 28, 2024 12:48 pm

Articole Nikonisti.ro

Setari Nikon D3200 + 35 mm Nikkor 1.8 G

Despre compozitie, lumina, incadrare si alte probleme fundamentale ale fotografiei

Setari Nikon D3200 + 35 mm Nikkor 1.8 G

Mesajde Iuliu333 » Mie Iul 13, 2016 5:15 pm

Salut
Sunt incepator pe DSRL, m-am jucat putin cu Kitul stadard 18-55 mm , i am cam dat de cap si am zis sa incerc un 35mm in speranta ca voi face cadre mai bune :)
Din nefericire sunt NOOB :)) Nu stiu ce setari sa-i fac, pentru fotografie de interior, cu lumina continua de la softboxuri , in care nu doar subiectul sa fie sharp ci si decorul. Oricum, mie nici subiectul nu mi iese sharp, foarte multi purici, sau prea multa luminata si decolorata imaginea. Iar pentru exterior, la umbra pozele imi ies super, iar cand e soare puterninc si subiectul e aproape, tot asa prea luminata iese poza. Tin sa precizez ca as mai vrea sa stiu setari pentru fotografie de exterior, fara ca blur in spatele subiectului. Si setari pentru filmare daca exista ceva setari de baza:) Multumesc !
Iuliu333
 
Mesaje: 4
Membru din: Mie Iul 13, 2016 5:01 pm

Re: Setari Nikon D3200 + 35 mm Nikkor 1.8 G

Mesajde emil » Mie Iul 13, 2016 6:39 pm

Din ce scrii s-ar parea ca incerci sa faci poze pe modul M (manual).
Fiind incepator iti propun sa folosesti modurile A si S (A - controlezi diafragma, S - controlezi timpul de expunere).
De asemenea, citeste si urmareste cat mai multe tutoriale ca sa poti invata legatura dintre diafragma, timpul de expunere si ISO (sensibilitatea), pana nu intelegi bazele nu te poti astepta sa-ti iasa poze bune.

Pentru inceput urmareste tutorialele publicate chiar pe Nikonisti (vei avea nevoie de un cont pe pagina, diferit de cel de pe forum, dar il poti crea gratuit) vizitand pagina : http://www.nikonisti.ro/centrul-de-instruire-nikon

De asemena, fa cat mai multe poze si urmareste ce setare (pe camera) schimbi si ce obtii in poza.