de valimunteanu » Mar Mai 29, 2012 10:11 am
Da, aparatul este cumparat de la F64, iar raspunsul lor la problemele mele il puteti vedea mai jos:
"Buna ziua,
Imi pare rau sa aflu ca intampinati aceasta problema, insa cu siguranta se poate solutiona intr-un timp scurt. In aceasta situatie, va indrum direct catre service-ul autorizat Nikon. Am toata increderea ca veti primi tot sprijinul necesar pentru a rezolva aceasta problema.
In speranta unei cat mai bune colaborari pe viitor, va urez o zi frumoasa!"
@eminence
Da, stiu ca ai dreptate, eu is "prost de bun". Am vorbit frumos cu ei, i-am rugat ...chiar si aseara in timpul conversatiei telefonice mi-am cerut scuze ca sunt nervos si tonul vocii mele poate este usor modificat.
Cind le-am trimis pachetul, mi l-au ratacit ... pachetul ajungind vineri la ora 10 la ei, iar luni pe la 12 ei nu aveam nici o informatie referitoare la pachet. Am stat jumatate de ora cu ei in telefon pina ce l-au gasit ... am fost calm, am vorbit civilizat ...
Vineri vad pe nikonrepair ca s-a terminat "reparatia" la aparatul meu. Ii sun ... cer detalii ... nu mi se dau. Renunt. Stau toata ziua de simbata si astept pachetul de la ei ... pachet care nu a venit. Luni sun la service. Imi spun ca nu au reusit sa trimita pachetul vineri, dar il trimit azi si ca marti va ajunge la mine. Pe la prinz ma suna agentul de la Cargus ca mi-a ajuns pachetul de la Skin. Bai frate, zic ... e debandada maxima la ei acolo ...