Bogdan Dulgheru scrie:trandafirdoru scrie: Vanzatorul este direct raspunzator de rezolvarea problemelor aparute timp de doi ani.
Nu vanzatorul asigura service-ul; daca el (vanzatorul / F64) ar fi asigurat garantia de 2 ani, atunci pe certificatul de garantie ar fi fost antetul F64 si nu cel al Skin. Cum certificatul de garantie este emis de Skin, ei sunt cei care asigura garantia si post-garantia.
F64 nu repara aparate si/sau obiective, cum la fel nici Carrefour nu produce si nici nu repara frigidere, dar le vinde totusi
Vanzatorul trebuie sa asigure conformitatea produselor vandute timp de doi ani. Garantia si certificatul de garantie sunt "un plus" si nu afecteaza dreptul cumparatorului de a cere sa i se aduca produsul la starea de funtionare ireprosabila. In romania exista legea 449 care reglementeaza aceste lucruri. Vanzatorul are si obligatii, nu numai dreptul de a lua banii, altfel nu ar fi decat un simplu bisnitar ilegal. Drepturile si obligatiile apar intre partile descrise in contractul de vanzare-cumparare sau in lipsa, doar pe factura de achizitie.
In cazul de fata si in general, vanzatorul va trimite aparatul in service daca nu poate rezolva problema sau inlocui produsul.
Pentru documentare rapida, puteti citi direct de la capitolul III. Dureaza putin:wink:
Sent from my HTC Desire using Tapatalk