Forumul comunitatii utilizatorilor Nikon din Romania
alinsaga scrie:Vi se pare normal ca un D4S , aparat din categoria PRO , cumparat de nou sa aibe inconsistenta focus (frontfocus) pe majoritatea obiectivelor (24-40 f2.8, 85 F1.8, 85 F1.4, 70-200 F2.8 ) , dupa o saptamana sa-l intorci in service si dupa ce ai platit 20.000 lei sa ti spuna candid ca va dura pana la 2 saptamni diagnosticarea ?
Este normal ca astfel de aparate categoria PRO , cele mai bune, sa nu functioneze perfect ?
Este normal deci sa solicit inlocuirea aparatului si fara interventia skin , avand deja antecedente cu D810 (nu al meu dar ajuns la mine scurt timp) la care de nou au schimbat senzor apoi un unit si tot nu functiona corect ?Cred ca sunt indreptatit deci sa solicit schimbarea aparatului cu unul corespunzator .
Este normal deci sa facem scrisoare la protectia consumatorului si la Nikon Europe si Japan dupa ce zile in sir nu am primit un raspuns vis a vis de constatarea ceruta de f64 si date fiind antecedentele acestei firme ? E chiar atat de complicata constarea pt un aparat care a costat 20000 lei si acum cer pe el 27 000 lei ?
Astept parerei despre ce se intampla la Skin Romania din partea celor care au avut experiente la Skin .
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori