Acum este Vin Apr 19, 2024 3:42 am

Articole Nikonisti.ro

Feedback Service Nikon

Ce dificultati tehnice ati intampinat?

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde alinsaga » Vin Noi 06, 2015 7:21 pm

Vi se pare normal ca un D4S , aparat din categoria PRO , cumparat de nou sa aibe inconsistenta focus (frontfocus) pe majoritatea obiectivelor (24-40 f2.8, 85 F1.8, 85 F1.4, 70-200 F2.8 ) , dupa o saptamana sa-l intorci in service si dupa ce ai platit 20.000 lei sa ti spuna candid ca va dura pana la 2 saptamni diagnosticarea ?
Este normal ca astfel de aparate categoria PRO , cele mai bune, sa nu functioneze perfect ?
Este normal deci sa solicit inlocuirea aparatului si fara interventia skin , avand deja antecedente cu D810 (nu al meu dar ajuns la mine scurt timp) la care de nou au schimbat senzor apoi un unit si tot nu functiona corect ?Cred ca sunt indreptatit deci sa solicit schimbarea aparatului cu unul corespunzator .
Este normal deci sa facem scrisoare la protectia consumatorului si la Nikon Europe si Japan dupa ce zile in sir nu am primit un raspuns vis a vis de constatarea ceruta de f64 si date fiind antecedentele acestei firme ? E chiar atat de complicata constarea pt un aparat care a costat 20000 lei si acum cer pe el 27 000 lei ?

Astept parerei despre ce se intampla la Skin Romania din partea celor care au avut experiente la Skin .
alinsaga
 
Mesaje: 1411
Membru din: Sâm Dec 24, 2011 2:37 pm

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde admin » Vin Noi 06, 2015 7:31 pm

La trimiterea produselor in service, vi se comunica un termen maximal, corect din punct de vedere legal. Este posibil ca rezolvarea problemei sa aiba loc intr-un timp mai scurt decat cel comunicat, si asta depinde de gradul de ocupare al centrului de service.
At the Heart of the Image
Avatar utilizator
admin
Site Admin
 
Mesaje: 1258
Membru din: Vin Noi 28, 2008 10:31 am

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde alinsaga » Vin Noi 06, 2015 7:46 pm

sincer..m-am cam saturat ca nu e prima problema cu skin si nu mai am rabdare . si ca mine multi ...
alinsaga
 
Mesaje: 1411
Membru din: Sâm Dec 24, 2011 2:37 pm

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde mumus » Vin Noi 06, 2015 8:37 pm

Asa se intampla cand ai monopol... Din pacate :(
N i k o n i s t
Avatar utilizator
mumus
 
Mesaje: 1034
Membru din: Mar Noi 22, 2011 11:12 pm
Localitate: Brasov

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde alinsaga » Vin Noi 06, 2015 9:17 pm

CE monopol ? Eu cred ca ei nu realizeaza ce competitor puternic este Canon si cati au trecut pe Canon , ce aparatura buna are Canon , cum lucreaza canon cu ISO 12000 si ce obiective au ! Numai eu cati cunosc , oameni care au renuntat la Nikon .
Daca nu aveam multa aparatura, terminam si eu balciul . NU este posibil ceea ce se intampla inclusiv pe varfurile D810 si D4S , aparate care costa imens ! Atunci cand apare o problema cu astfel de aparat din clasa PRO, reactia ar trebui sa fie rapida . Eventuale calibrari ar trebui facute instantaneu , cu programare rapida si nu cu trimitere prin curier ,trimiti aparatul de mii de EUR in pachet neasigurat .
Cauciucurile alea sunt jenante !
Nu e posibil sa cumperi cu bani multi , foarte multi, aparatura si in 6 luni sa scoata varianta 100, 200 , 10, S si sa prabuseasca pretul celui anterior .
Dintr-o firma profesionala, incet incet Nikon devine o firma comerciala . Cat despre Skin , ma rog sa nu ajung acolo cu aparatura mea . Dar din pacate am ajuns de cateva ori si nu au rezolvat corespunzator .
Am fisele reparatiilor repetate de 2-3 ori , nesatisfacatoare, si luni de zile discutii .

Nu am trecut pe Canon deoarece am multa aparatura , dar nu era imposibil sa vand totul la pret bun .
Inca imi place Nikon , dar ceea ce se inatampla nu este in favoarea acestui Brand .
Asa ca... am decis sa raman . Dar cred ca lucurile nu pot continua asa .
alinsaga
 
Mesaje: 1411
Membru din: Sâm Dec 24, 2011 2:37 pm

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Mihai » Sâm Noi 07, 2015 1:49 am

Ce bine ca am si Canon :D
Nikonist dar cu gandul la Canon!
Mihai
 
Mesaje: 120
Membru din: Mie Sep 14, 2011 10:07 am

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde madeinchina » Sâm Noi 07, 2015 4:53 pm

Se spune ca "comparatia este mama tuturor nefericirilor". Vezi la vecinul ca are o casa mai mare, o masina mai scumpa si o nevasta mai frumoasa si te apuca dracii, dar ce te bucuri cand ii arde casa, loveste masina si divorteaza de nevasta :D Asa-i ?! ;) Hai sa nu ne mai uitam cu jind in curtea vecinului, ca si el are probleme,dar nu are forum pe care sa le spuna. Unul cu Mercedes ,nu se va plange niciodata de masina,chiar daca are probleme.
Nu ma fac avocatul niciunuia dintre branduri. Am vazut probleme la fiecare. Nikon ,in schimb ,are o politica de transparenta in comunicarea cu clientul ,prin acest forum,ceea ce il face destul de vulnerabil in fata competitorilor. Feedback-ul venit din partea utilizatorilor ar fi trebuit sa rezolve cateva din problemele" mici dar suparatoare" de calitate [ vezi cauciucuri,etc] ,dar Nikon parca ar fi autist.....
In schimb, stiu de probleme si "la vecini", dar nu asa "mici dar suparatoare" ca ale noastre. De ce nu exista si "canonisti.ro" ? Pentru ca..... ;)
Ultima oară modificat de madeinchina pe Sâm Noi 07, 2015 6:49 pm, modificat 1 dată în total.
madeinchina
 
Mesaje: 106
Membru din: Mie Iun 26, 2013 4:14 pm

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde aurelius » Sâm Noi 07, 2015 6:47 pm

alinsaga scrie:Vi se pare normal ca un D4S , aparat din categoria PRO , cumparat de nou sa aibe inconsistenta focus (frontfocus) pe majoritatea obiectivelor (24-40 f2.8, 85 F1.8, 85 F1.4, 70-200 F2.8 ) , dupa o saptamana sa-l intorci in service si dupa ce ai platit 20.000 lei sa ti spuna candid ca va dura pana la 2 saptamni diagnosticarea ?
Este normal ca astfel de aparate categoria PRO , cele mai bune, sa nu functioneze perfect ?
Este normal deci sa solicit inlocuirea aparatului si fara interventia skin , avand deja antecedente cu D810 (nu al meu dar ajuns la mine scurt timp) la care de nou au schimbat senzor apoi un unit si tot nu functiona corect ?Cred ca sunt indreptatit deci sa solicit schimbarea aparatului cu unul corespunzator .
Este normal deci sa facem scrisoare la protectia consumatorului si la Nikon Europe si Japan dupa ce zile in sir nu am primit un raspuns vis a vis de constatarea ceruta de f64 si date fiind antecedentele acestei firme ? E chiar atat de complicata constarea pt un aparat care a costat 20000 lei si acum cer pe el 27 000 lei ?

Astept parerei despre ce se intampla la Skin Romania din partea celor care au avut experiente la Skin .



Nu este normal deloc, chiar este dezamagitor ce se intampla in ultimii ani atat cu aparatele noi scoase de Nikon, cat si cu felul in care procedeaza serviceul. Sunt forumurile si grupurile pe facebook pline de nemultumirile oamenilor in privinta serviceului si se pare ca nu sunt semne de schimbare in bine. Practic nu ii intereseaza de fraierii carora le-au luat deja banii.

Din cele scrise de tine inteleg ca ai luat aparatul de BF Pro daca ai platit 20.000 lei. Asta ne da de inteles cam ce aparate si obiective sunt bagate la reducere :(

Nu cred ca ti-l va schimba cu unul nou vor incerca sa il calibere cu ciocanul si dalta in stilul caracteristic serviceului de la noi, insa vezi ca exista un termen legal de 14 zile in care poti sa ceri magazinului returnarea produsului si primirea banilor inapoi. La F64 stiu ca au chiar 30 de zile termenul de returnare. Link catre legea OUG 34/2014 pentru mai multe detalii: http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf.
Este posibil ca si din acest motiv sa o taraganeze cu constatarea problemei, sa treaca termenul de returnare.
Daca il returnezi si vrei sa iti iei tot un D4s va trebui sa il iei la 27999 lei, sau sa speri ca il va reduce iar la BF normal.

Ai cumparat aparatul online sau l-ai testat in magazin? Avea contorul de cadre la zero? intreb ca poate a fost adus retur sau este cel care a fost expus il vitrina magazinului...

Bafta, si sa ne tii la curent cu felul in care decurge rezolvarea :!:
Avatar utilizator
aurelius
 
Mesaje: 12
Membru din: Lun Oct 27, 2014 12:57 am
Localitate: Bucuresti

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde madeinchina » Sâm Noi 07, 2015 7:20 pm

Cel mai simplu era sa returneze aparatul si nu mai avea parte de toata "saga" asta [ colegul nostru este<< alinsaga>> :) ]. Personal ,am returnat obiective "Pro", de mai mult de 20 000 RON si nu pentru ca am fost un nesimtit,ci pentru ca au fost ''neconforme'' .Termenul este ambiguu,dar eu l-am tradus ca defect de fabricatie .Am fost taxat uneori pentru anumite "urme de utilizare" ,dar a fost ceva de bun simt.Banii mi s-au virat in cont in maxim 10 zile.Trebuie sa mentionez ca toate cumparaturile le-am facut in perioade de "reduceri", asa ca riscul sa iau " ce e stricat de pe margine" a fost mult mai mare. N-am returnat niciodata aparat foto si nici nu stiu cum s-ar putea interpreta expresia "stare noua, fara uzura" ,in cazul in care ai probat camera si ai tras deja cateva cadre. .Chiar sunt curios,daca alti colegi au returnat camere si cum s-a rezolvat situatia...........
madeinchina
 
Mesaje: 106
Membru din: Mie Iun 26, 2013 4:14 pm

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde aurelius » Dum Noi 08, 2015 5:32 pm

Inteleg ce vrei sa zici, ca numarul de cadre trase (sa zice 50-200 de cadre de test) poate fi considerat urme de uzura, insa cum ai putea sa iti dai seama daca aparatul functioneaza corect si nu are vrun viciu din fabricatie? Uitandu-te la el in vitrina, cu siguranta nu poti sa iti dai seama daca are sau nu vreo problema.
Atata timp cat aparatul nu prezinta urme fizice de uzura/lovituri, arata bine dpdv estetic nu vad de ce nu l-ar schimba.
Contorul cu nr de cadre se poate reseta cu siguranta in service.
Avatar utilizator
aurelius
 
Mesaje: 12
Membru din: Lun Oct 27, 2014 12:57 am
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Probleme tehnice

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

cron