de nonyhaha » Vin Oct 05, 2012 12:52 pm
voi scrie foarte pe scurt deoarece sunt in pauza de masa si nu am atata timp la dispozitie.
am probleme foarte mari cu competenta service-ului skin si nu stiu cui si unde sa ma adresez. termin munca la ora 6, si nu am ce face la acea ora.
povestea incepe cu un blit sb-700 cumparat de la f64. dupa o anumita perioada de cateva luni de folosire in regim amator, adica cel mult in weekend, a inceput sa subexpuna. dupa vreo 2 nunti ale unor prieteni mi-am dat seama ca este o problema a blitului. nu mai mergea cu compensare, cu nimic.
il predau initial la f64, dupa 3 saptamani aproximativ merg sa il ridic.
il pun pe aparat si incep sa declansez. declansa numai bine aparatul, numai lampa blitului nu!
blitul aprins, ledul rosu indica incarcarea si declansarea, lampa nu se aprindea. era blocat la o anumita distanta focala. am invartit de obiectiv, nu se modifica. am miscat capul blitului, a inceput sa functioneze. Domnul de la f64 a observat, a scris pe loc un email celor de la skin, ramanand sa merg personal sa il predau la skin (unde se ajunge foarte usor cand pleci din zona A2).
ajung la skin, un pic nemultumit, il predau, incerc sa ii explic tanarului sictirit de la receptie exact ce problema are si cum a decurs toata tarasenia, el noteaza pe fisa in 2 peri si ramane in service.
dupa vreo 2-3 saptamani, dupa multe telefoane, ca asa e la noi, ma cheama ca e gata. super. merg aseara acolo, pun blitul pe aparat, incep sa declansez, si ce sa vez? Deja vu!
FIX ACEEASI PROBLEMA.
bineinteles ca am avut un ton si niste cuvinte numai de lauda NU la adresa lor, dar nu am injurat si nu cred ca am fost nebun la asa evenimente premergatoare.
ma pune acelasi tanar sa scriu eu pe hartie ce are. ca el nu si-a dat seama.
MENTIUNE - tanarul de la receptie s-a trezit sa imi spuna ca eu am venit de acasa si stiu eu sigur ce are si de aceea la mine nu merge.
ramane blitul aseara tot acolo, eu plecand cu ideea ca tanarul de la receptie a facut o mentiune ca blitul sa fie analizat astazi la prima ora.
astazi la ora 1, cand am intrat in pauza de masa, sun la skin. imi raspunde o domnisoara care bineinteles mi-a dat vestea ca produsul este gata de ridicat. dupa ce ii povestesc ce s-a intamplat, imi spune ca revine cu un telefon.
a revenit in 10-15 minute. imi cere modelul aparatului. la aceasta intrebare iarasi am rabufnit de nervi, am inceput sa ii explic ca acel blit nu se declansa nici macar detasat de aparat, prin apasarea butonului de declansare. le-am scris aseara eu cu mana mea pe foaie exact ce si cum se intampla, si tot degeaba.
sincer, nu stiu ce sa fac, va rog dati-mi idei concrete, numere de telefon sau adrese de email unde pot obtine o rezolutie. voi posta acest text oriunde cred eu ca poate ajuta.
Va multumesc,
Noni.