Pagina 3 din 43

Singurul service Nikon - Skin

MesajScris: Dum Oct 07, 2012 8:52 am
de berila_mz
OK, fie cum zici tu, eu ma retrag dintr-o discutie in care incerc sa sfatuiesc pe cineva... Acum poate il ajutati dumneavoastra, daca ati terminat sa ma contraziceti!
O zi buna!

Re: Singurul service Nikon - Skin

MesajScris: Vin Oct 12, 2012 8:39 am
de sergiu.bacioiu
nonyhaha scrie:sincer, nu stiu ce sa fac, va rog dati-mi idei concrete, numere de telefon sau adrese de email unde pot obtine o rezolutie. voi posta acest text oriunde cred eu ca poate ajuta.


http://skin.ro/ro/service/parerea-ta/
https://nikoneurope-ro.custhelp.com/app/ask categorie plangere

Feedback Service Skin

MesajScris: Mar Oct 16, 2012 9:06 am
de emill
...firmei skin i-a luat trei luni si trei zile (13 iulie-15 octombrie) sa repare un Nikon D300, dupa ce a dat termene pe care nu le-a respectat si fara sa ma contacteze O DATA pentru a-mi spune ca mai dureaza o luna, doua sau trei. Cat despre scuze pentru neplacerile provocate nici nu poate fi vorba...
Dupa ce aparatul a reintrat in posesia mea cei de la f64, care au intermediat reparatia, mi-au comunicat si garantia pe care o am la ce a lucrat service-ul ... doua luni :)) deci mai putin decat a durat reparatia.
Si inca ceva – sa nu credeti ca a fost ieftin. Deloc.
Pare ca a fost nevoie de inlocuirea unor piese importante, dar asta nu scuza nici durata nici nesimtirea.
Ca sa stiti daca aveti ghinionul sa apelati la skin.

Emil Popescu

Re: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon...

MesajScris: Mar Oct 16, 2012 9:25 am
de Iancu Mihai
Sunt foarte multi useri ai acestui forum, printre care ma numar si eu, care au avut experiente neplacute cu service-ul Nikon din Romania.
Dar tin sa multumesc firmei Skin ca mi-a reamintit ca rabdarea este o virtute !

Re: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon...

MesajScris: Mar Oct 16, 2012 12:56 pm
de emill
Stiu ca nu sunt singur, evident...
Dar poate sunt oameni care nu au avut nicio experienta cu service-ul Nikon si afla de aici la ce sa se astepte...
Apropo, si eu ma interesasem inainte de skin, dar m-am gandit ca n-o fi dracul chiar asa de negru :)

Re: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon...

MesajScris: Mar Oct 16, 2012 3:37 pm
de funnikon
La jumatatea lunii sept am dus un D90 la service Skin pt calibrare. Am mai avut si o curatare exterioara a aparatului si obiectivului. Au avut nevoie de 3 sapt pentru aceste operatiuni. Azi l-am dus iar la ei pt schimbarea cauciucului de pe spatele aparatului. Timp estimativ...2-3 sapt. Incredibil de slab acest service autorizat Nikon............. :cry:

Re: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon...

MesajScris: Mar Oct 16, 2012 5:53 pm
de ikraft
de curiozitate, au cei de la Skin un sistem online in care sa verifici "status-ul" reparatiei? in alte tari am inteles ca au asa ceva.
Sigur ca e frustrant sa astepti o reparatie, dar daca o fac bine, trebuie intelesi. Si in alte tari dureaza la service Nikon o luna, doua, orice reparatie. Parerea mea. Dar macar au acel sistem online si poti vedea din cind in cind unde te situezi.

EDIT: un google rapid mi-a dat acest exemplu:
https://www.nikonimagesvcapprove.com/status/

Re: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon...

MesajScris: Mar Oct 16, 2012 6:51 pm
de anjin21
Exista posibilitatea de a verifica online status-ul reparatiei si la Skin Romania. Si chiar functioneaza. Dar asta nu scurteaza perioada de reparatie :(

Re: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon...

MesajScris: Mar Oct 16, 2012 8:58 pm
de Bogdan Dulgheru
ikraft scrie:de curiozitate, au cei de la Skin un sistem online in care sa verifici "status-ul" reparatiei? in alte tari am inteles ca au asa ceva.
...


Au acelasi "soft" Nikon, deci ... au si sistem on-line; problema e ca nu e actualizat cind trebuie, adica pe masura ce trece prin diferite faze (o fi pe acelasi server cu cel al forumului :?: ); ai doar informatiile de baza: intrat in service si ... iesit din service in parametrii ;) Nici site-urile oficiale/comerciale nu sunt actualizate la timp, ce pretentii sa avem de la cele ale service-urilor :?:
Daca asta ar fi fost scuza pentru durata mare a reparatiilor ... ar fi fost de inteles, dar durata este mare, statusul este concis pina la extremul minim ...;
Banuiesc ca daca mai stau sa actualizeze si statusul reparatiei, timpul efectiv al acesteia se va mari considerabil ... in favoarea lor :lol: De multe ori clientii ajuns acasa cu produsul "reparat", iar statusul arata ca reperul este inca in service si inca ..." se lucreaza la el" ;)

Re: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon...

MesajScris: Mar Oct 16, 2012 9:34 pm
de adyfun
Eu cand am avut "nevoie" de service-uri si a durat mult reparatia au fost doar cateva probleme: nu au avut piese de schimb( de obicei lucreza cu stocuri de 1-2 bucati), nu au oameni care sa faca reparatia sau au foarte multe reparatii(ceea ce e foarte nasol privind calitatea produselor, mai ales cele exportate in Europa de sud-est). Eu in schimb nu am avut probleme cu nici un aparat/obiectiv Nikon. Dar sa dureze trei luni parca e prea de dot, daca o faceau cu dalta si ciocanul parca tot dura mai putin, de aici si ideea ca aparatul a fost trimis in afara pentru reparatii iar aia fiind aglomerati au luat si ei comenzile pentru reparatii la rand, indiferent din ca tara proveneau.