Acum este Mie Iul 17, 2019 3:53 pm

Articole Nikonisti.ro

Feedback Service Nikon

Ce dificultati tehnice ati intampinat?

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde adapopa » Joi Apr 21, 2016 4:15 pm

Buna ziua,
Sunt posesoarea unui Nikon D5300, obiectiv 18-55, l-am cumparat in luna iulie a anului trecut de pe f64.
Il folosesc destul de rar si, avand in vedere ca a costat ceva mai mult decat un aparat de familie, il protejez cu grija.
De ceva vreme butonul de delete a ramas infundat, trbuie sa apas bine pe el ca sa obtin stergerea unui cadru, iar butonul de zoom da, si el, semne de oboseala. Butonul ok da rateuri uneori, preluand comanda dreapta sau stanga.

L-am trimis in service si am primit urmatorul raspuns:
"Produsul Nikon D5300 a fost diagnosticat. Conform devizului Nikon reparatia nu corespunde garantiei. Mentionam ca defectul care a dus la deteriorarea produsului nu se incadreaza in conditiile aferente garantiei nationale. Scoatere din garantie, motiv: utilizare necorespunzatoare,nisip in obiectiv,contact cu substanta lipicioasa pe inelul de focus,cover ring lipit. Costul reparatiei este de 360 lei, TVA incluls (se repara: rubber ring si cover ring unit"

Am cerut detalii despre cele doua piese si iata ce mi s-a raspuns:
"Piesele din deviz sunt 2 cauciucuri din exterior. Produsul se va aduce in standard si prin operatiune de manopera majora si calibrare. Asteptam raspunsul final pentru deviz"

Iar eu ma intreb, si prin asta va rog sa ma lamuriti si pe mine: de ce trebuie inlocuite doua cauciucuri din exterior (asa mi s-a explicat cand am cerut detalii despre cele doua piese) pentru problema dutoanelor de delete si focus? Si, de ce socotesc ei ca a fost utilizat necorespunzator, doar ca sa ma faca sa platesc? Aparatul a stat in geanta lui speciala, nisip nu stiu de unde au gasit ca, la mare, nu am fost.... Doar am lipit fasiuta argintie de pe obiectiv, ca incepuse sa se dezlipeasca

Imi dati, va rog, niste sfaturi?
Ultima oară modificat de adapopa pe Joi Apr 21, 2016 4:28 pm, modificat 1 dată în total.
adapopa
 
Mesaje: 1
Membru din: Joi Apr 21, 2016 3:53 pm

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde mumus » Joi Apr 21, 2016 4:23 pm

Trimite-ti aparatul in service-ul din Ungaria.
N i k o n i s t
Avatar utilizator
mumus
 
Mesaje: 1026
Membru din: Mar Noi 22, 2011 11:12 pm
Localitate: Brasov

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Nikon Service » Vin Apr 22, 2016 11:26 am

adapopa scrie:Buna ziua,
Sunt posesoarea unui Nikon D5300, obiectiv 18-55, l-am cumparat in luna iulie a anului trecut de pe f64.
Il folosesc destul de rar si, avand in vedere ca a costat ceva mai mult decat un aparat de familie, il protejez cu grija.
De ceva vreme butonul de delete a ramas infundat, trbuie sa apas bine pe el ca sa obtin stergerea unui cadru, iar butonul de zoom da, si el, semne de oboseala. Butonul ok da rateuri uneori, preluand comanda dreapta sau stanga.

L-am trimis in service si am primit urmatorul raspuns:
"Produsul Nikon D5300 a fost diagnosticat. Conform devizului Nikon reparatia nu corespunde garantiei. Mentionam ca defectul care a dus la deteriorarea produsului nu se incadreaza in conditiile aferente garantiei nationale. Scoatere din garantie, motiv: utilizare necorespunzatoare,nisip in obiectiv,contact cu substanta lipicioasa pe inelul de focus,cover ring lipit. Costul reparatiei este de 360 lei, TVA incluls (se repara: rubber ring si cover ring unit"

Am cerut detalii despre cele doua piese si iata ce mi s-a raspuns:
"Piesele din deviz sunt 2 cauciucuri din exterior. Produsul se va aduce in standard si prin operatiune de manopera majora si calibrare. Asteptam raspunsul final pentru deviz"

Iar eu ma intreb, si prin asta va rog sa ma lamuriti si pe mine: de ce trebuie inlocuite doua cauciucuri din exterior (asa mi s-a explicat cand am cerut detalii despre cele doua piese) pentru problema dutoanelor de delete si focus? Si, de ce socotesc ei ca a fost utilizat necorespunzator, doar ca sa ma faca sa platesc? Aparatul a stat in geanta lui speciala, nisip nu stiu de unde au gasit ca, la mare, nu am fost.... Doar am lipit fasiuta argintie de pe obiectiv, ca incepuse sa se dezlipeasca

Imi dati, va rog, niste sfaturi?



Buna ziua! Aparatul si obiectivul ce au mentionat pe fisele de intrare defectul precizat mai sus au fost receptionate in centrul nostru de service in numele magazinului F64. Puteti solicita prin intermediul acestuia mai multe detalii precum si fotografiile martor de scoatere din garantie. Cu stima
Service autorizat Nikon
www.restart.ro
Nikon Service
 
Mesaje: 43
Membru din: Lun Oct 22, 2012 11:36 am

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde sam10 » Joi Iun 09, 2016 11:06 am

Ma altur si eu clubului de nemultumiti de serviciile celor de Restart/Skin.

1. Comunicare defectuasa si/sau ineficienta. Cu cei de la tehnic nu se poate comunica decat prin email, unde ofera raspunsuri generale si laconice, fara sa raspunda punctual la intrebari concrete. Iar cei de la call center/receptie sunt total pe dinafara, nu fac altceva decat sa citeasca din devizul de reparatie si sa-si dea cu parerea despre niste situatii pe care de fapt nu le cunosc personal. Nemaivorbind ca majoritatea sunt femei care, no offense, nu par sa aiba prea multe abilitati sau cunostinte tehnice.

2. Personalul de la receptie este plictisit, obosit, ostil, o atitudine total nepotrivita si lipsita de respect fata de client.

3. Solutiile alese sunt cele mai scumpe si in defavoarea clientului (cel putin in cazul meu).

Concret, am dus la ei un obiectiv Nikon cu VR-ul defect. In loc sa inlocuiasca doar modului de stabilizare (care din cate stiu este de sine stator si poate fi inlocuit independent), au considerat ca singura solutie este inlocuirea lens barrel unit-ului, evident la un pret foarte mare raportat la valoarea obiectivului. Am solicitat inclusiv inlocuirea VR-ului pe raspunderea mea, adica fara preternitii la o garantie ulterioara. Nu se poate! De ce? Nu se stie...

Si cel mai frustrant, dupa multe telefoane si schimburi de email-uri, nu au avut bunul simt sa ofere macar o explicatie, si anume DE CE nu se poate inlocui doar VR-ul, daca doar acela este defect (in rest obiectivul functioneaza).

Mai mult decat atat, desi initial mi se comunicase un cost al diagnosticarii de 55 ron, m-am trezit acolo ca trebuie sa achit 165 ron. Ce-i drept asta s-a rezolvat cu ceva nervi si timp pierdut.

In concluzie, o experienta neplacuta si problema nerezolvata. Din punctul meu de vedere cei de la Restart/Skin profita de faptul ca sunt singurul service autorizat si abuzeaza de asta, in detrimentul clientului.

Ce nu inteleg, daca suntem atat de multi nemultumiti de serviciile Restart/Skin, de ce nu facem o scrisoare colectiva catre Nikon in care sa le semnalam ca ceva e in neregula la noi. Vazand ca plangerile vin de la cateva zeci/sute de nikonisti, poate reconsidera colaborarea cu Restart sau poate macar ii mai pun la punct. Degeaba plangem pe la colturi pe forumuri (care sunt pline de menultumiri din cate vad) daca cei de la Nikon habar n-au de ce se intampla in Romania. Parerea mea...
Ultima oară modificat de sam10 pe Joi Iun 09, 2016 12:16 pm, modificat 1 dată în total.
sam10
 
Mesaje: 65
Membru din: Mar Ian 26, 2016 1:19 am

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde mumus » Joi Iun 09, 2016 12:09 pm

Eu sunt de acord!
N i k o n i s t
Avatar utilizator
mumus
 
Mesaje: 1026
Membru din: Mar Noi 22, 2011 11:12 pm
Localitate: Brasov

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Nikon Service » Joi Iun 09, 2016 3:30 pm

sam10 scrie:Ma altur si eu clubului de nemultumiti de serviciile celor de Restart/Skin.

1. Comunicare defectuasa si/sau ineficienta. Cu cei de la tehnic nu se poate comunica decat prin email, unde ofera raspunsuri generale si laconice, fara sa raspunda punctual la intrebari concrete. Iar cei de la call center/receptie sunt total pe dinafara, nu fac altceva decat sa citeasca din devizul de reparatie si sa-si dea cu parerea despre niste situatii pe care de fapt nu le cunosc personal. Nemaivorbind ca majoritatea sunt femei care, no offense, nu par sa aiba prea multe abilitati sau cunostinte tehnice.

2. Personalul de la receptie este plictisit, obosit, ostil, o atitudine total nepotrivita si lipsita de respect fata de client.

3. Solutiile alese sunt cele mai scumpe si in defavoarea clientului (cel putin in cazul meu).

Concret, am dus la ei un obiectiv Nikon cu VR-ul defect. In loc sa inlocuiasca doar modului de stabilizare (care din cate stiu este de sine stator si poate fi inlocuit independent), au considerat ca singura solutie este inlocuirea lens barrel unit-ului, evident la un pret foarte mare raportat la valoarea obiectivului. Am solicitat inclusiv inlocuirea VR-ului pe raspunderea mea, adica fara preternitii la o garantie ulterioara. Nu se poate! De ce? Nu se stie...

Si cel mai frustrant, dupa multe telefoane si schimburi de email-uri, nu au avut bunul simt sa ofere macar o explicatie, si anume DE CE nu se poate inlocui doar VR-ul, daca doar acela este defect (in rest obiectivul functioneaza).

Mai mult decat atat, desi initial mi se comunicase un cost al diagnosticarii de 55 ron, m-am trezit acolo ca trebuie sa achit 165 ron. Ce-i drept asta s-a rezolvat cu ceva nervi si timp pierdut.

In concluzie, o experienta neplacuta si problema nerezolvata. Din punctul meu de vedere cei de la Restart/Skin profita de faptul ca sunt singurul service autorizat si abuzeaza de asta, in detrimentul clientului.

Ce nu inteleg, daca suntem atat de multi nemultumiti de serviciile Restart/Skin, de ce nu facem o scrisoare colectiva catre Nikon in care sa le semnalam ca ceva e in neregula la noi. Vazand ca plangerile vin de la cateva zeci/sute de nikonisti, poate reconsidera colaborarea cu Restart sau poate macar ii mai pun la punct. Degeaba plangem pe la colturi pe forumuri (care sunt pline de menultumiri din cate vad) daca cei de la Nikon habar n-au de ce se intampla in Romania. Parerea mea...


Buna ziua,

Obiectivul dumneavoastra 18-300mm f/3.5-5.6G ED VR AF-S DX NIKKOR a intrat in centrul oficial Nikon de service cu defectul reclamat "soc mecanic, aleator nu mai functioneaza AF, aleator sistemul VR nu mai functioneaza corespunzator, inelul de focalizare agata". In urma diagnosticului tehnic efectuat asupra obiectivului dumneavoastra s-a constatat ca intreg ansamblul LENS BARRIL UNIT, ce include si modulul VR este deformat ca urmare a unui soc mecanic si este necesara inlocuirea acestuia. Centrul oficial de service Nikon are obligatia legala de a oferi garantie reparatiilor efectuate, in cazul dumneavoastra aceasta se poate oferi doar in urma inlocuirii pieselor din devizul oferit. Acesta este si motivul pentru care nu putem efectua reparatii incomplete, fara ca specificatiile tehnice ale produsului sa se afle in parametrii specificati de producator.

Ne cerem scuze pentru experienta dumneavoastra neplacuta avuta cu centrul nostru de service, speram ca punctul de vedere al service-ului in ceea ce priveste detaliile expuse aici sa fie inteles si va stam in continuare la dispozitie cu suport si cu orice alte detalii.

Cu stima
Service autorizat Nikon
www.restart.ro
Nikon Service
 
Mesaje: 43
Membru din: Lun Oct 22, 2012 11:36 am

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde sam10 » Joi Iun 09, 2016 5:28 pm

Nikon Service scrie:
Buna ziua,

Obiectivul dumneavoastra 18-300mm f/3.5-5.6G ED VR AF-S DX NIKKOR a intrat in centrul oficial Nikon de service cu defectul reclamat "soc mecanic, aleator nu mai functioneaza AF, aleator sistemul VR nu mai functioneaza corespunzator, inelul de focalizare agata". In urma diagnosticului tehnic efectuat asupra obiectivului dumneavoastra s-a constatat ca intreg ansamblul LENS BARRIL UNIT, ce include si modulul VR este deformat ca urmare a unui soc mecanic si este necesara inlocuirea acestuia. Centrul oficial de service Nikon are obligatia legala de a oferi garantie reparatiilor efectuate, in cazul dumneavoastra aceasta se poate oferi doar in urma inlocuirii pieselor din devizul oferit. Acesta este si motivul pentru care nu putem efectua reparatii incomplete, fara ca specificatiile tehnice ale produsului sa se afle in parametrii specificati de producator.

Ne cerem scuze pentru experienta dumneavoastra neplacuta avuta cu centrul nostru de service, speram ca punctul de vedere al service-ului in ceea ce priveste detaliile expuse aici sa fie inteles si va stam in continuare la dispozitie cu suport si cu orice alte detalii.

Cu stima


Este foarte interesant ca la email-uri raspundeti aproape monosilabic, neoferind raspunsuri complete la intrebarile pe care vi le-am adresat, dar in schimb o faceti pe forumuri, evident cu intentia de a va disculpa sau de a va salva imaginea.

Am inteles in cele din urma politica service-ului dvs. Si va asigur ca as fi inteles-o din prima daca ati fi avut bunul simt sa mi-o comunicati de la bun inceput, fara atatea insistente din partea mea. Ca nu pot fi de acord cu ea in calitate de client Nikon, asta e alta poveste...

Si ca o paranteza, este BARREL unit, nu "BARRIL". "BARRIL" a fost completat inital gresit in devizul de reparatie (probabil tehnicianul s-a grabit) si de atunci asa apare peste tot (incusiv in raspunsul dvs de aici). Sa fie oare luat cu copy/paste in totala necunostinta de cauza, adica dovada a ce spuneam mai devreme? :)

sam10 scrie:Nemaivorbind ca majoritatea sunt femei care, no offense, nu par sa aiba prea multe abilitati sau cunostinte tehnice.


Nu e nevoie sa-mi raspundeti, daca ar fi fost altfel cu siguranta ati fi sesizat si corectat greseala...



Revenind, repet si aici ce v-am spus si la telefon. Inteleg pozitia service-ului dvs, aceea de a face o reparatie 'ca la carte'. Dar si dvs ar trebui sa intelegeti si sa va mulati dupa nevoiele clientului. In afara de VR, obiectivul functioneaza perfect pe AF. In consecinta, v-am solicitat doar inlocuirea VR-ului (care tehnic este posibila), v-am spus ca imi asum total responsabilitatea pentru reprarie si ca nu doresc garantie (intelegand ca nu o puteti oferi daca nu merg pe solutia sugerata de dvs). Din pacate nu s-a putut...

Din punct de vedere al clientului, nu consider ca este normal sa oferiti o singura varianta de reparatie, atata timp cat exista si altele, poate nu la fel de bune/sigure, dar mult mai avantajoase pentru client.

Va fac si aici aceeasi comparatie fortata cu service-urile auto. Daca ma duc cu masina in service cu aerul conditionat defect, nu e normal ca service-ul sa-mi ofere ca unica solutie schimbarea motorului. Cam asta faceti dvs...

Altfel spus, poate ne intelegem mai bine in metafore... Daca dvs aveti o masina de 10.000 euro, ajungeti la service cu o problema relativ minora si service-ul va ofera ca UNICA solutie o reparatie de 5.000 de euro. Vi se pare OK?

Si situatia e cu atat mai neplacuta cu cat sunteti singurul service autorizat. Ce inseamna asta pentru un client Nikon? In cazul meu inseamna ca ori va platesc 2600 ron ca sa-mi inlocuiti mai mult decat v-am cerut si mai mult decat e nevoie pentru ca obiectivul sa functioneze, ori arunc la gunoi un obiectiv de 5500 ron. E un fel de: 'Noi nu te obligam, dar oricum n-ai incotro'... Sau altfel spus: 'Ti-ai luat Nikon? Felicitari, acum esti sclav la Restart/Skin care te joaca pe degete cum vor ei, ca oricum au monopol si-i doare-n cot de clienti'...

In incheiere, ca si asa am pierdut prea mult timp cu problema asta. Inteleg politica firmei, inteleg ca aveti proceduri si standarde, dar daca nu incercati sa va adaptati nevoilor clientilor si daca acestia pleaca de la dvs dezamagiti si cu problema nerezolvata, atunci sunteti degeaba...

Nu va obositi sa-mi raspundeti, mai bine luati act de ce nemultumiri au clientii si incercati sa schimbati ceva in favoarea lor. Prea multa lume se plange de serviciile pe care le oferiti. N-or fi toti tampiti...
sam10
 
Mesaje: 65
Membru din: Mar Ian 26, 2016 1:19 am

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Bogdan Dulgheru » Joi Iun 09, 2016 6:44 pm

sam10 scrie:... In cazul meu inseamna ca ori va platesc 2600 ron ca sa-mi inlocuiti mai mult decat v-am cerut si mai mult decat e nevoie pentru ca obiectivul sa functioneze, ori arunc la gunoi un obiectiv de 5500 ron. ...


Se pare ca nu ai inteles nimic din toata situatia.
Tu ai prezentat un obiectiv lovit (caruia i s-a deformat prin lovitura intreg barrel unit-ul, unitate ce contine tot ansamblul optic, inclusiv VR-ul), service-ul a constatat defectul, ti-a propus solutia (inlocuirea elementelor deformate care nu mai asigura functionarea corecta si in standard a obiectivului), ti-a mentionat costurile implicate si te-a lasat sa alegi intre cele 2 variante posibile: reparatia sau refuzul reparatiei cu plata diagnosticarii defectului. Totul e foarte logic si foarte corect.

Daca esti tu asa de priceput si ai "diagnosticat" ca numai VR-ul trebuie schimbat inseamna ca esti capabil sa si repari elementul cu problema; faptul ca te-ai prezentat cu obiectivul la service denota insa faptul ca nu te pricepi si apelezi la specialisti. Solutia nu o propune clientul, ci specialistul la care ai apelat pentru rezolvarea problemei.(tocmai pentru ca tu nu te pricepi sa repari si nici nu dispui de piesele necesare)

Partea trista e ca nu vrei sa-ti asumi costurile prostiei tale (cu lovitura) si arunci vina pe service; lamentabil mi se pare si faptul ca ai scos la vanzare acel obiectiv, chiar daca ai specificat ca e "semi-defect" ( :lol: ) si prezinta urme de lovituri ... poate pacalesti vre-un fraier ;)
Cu stima,
Bogdan Dulgheru
Avatar utilizator
Bogdan Dulgheru
 
Mesaje: 4003
Membru din: Sâm Aug 29, 2009 10:28 am
Localitate: Bucuresti

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde sam10 » Joi Iun 09, 2016 8:05 pm

Bogdan Dulgheru scrie:
Se pare ca nu ai inteles nimic din toata situatia.
Tu ai prezentat un obiectiv lovit (caruia i s-a deformat prin lovitura intreg barrel unit-ul, unitate ce contine tot ansamblul optic, inclusiv VR-ul), service-ul a constatat defectul, ti-a propus solutia (inlocuirea elementelor deformate care nu mai asigura functionarea corecta si in standard a obiectivului), ti-a mentionat costurile implicate si te-a lasat sa alegi intre cele 2 variante posibile: reparatia sau refuzul reparatiei cu plata diagnosticarii defectului. Totul e foarte logic si foarte corect.

Daca esti tu asa de priceput si ai "diagnosticat" ca numai VR-ul trebuie schimbat inseamna ca esti capabil sa si repari elementul cu problema; faptul ca te-ai prezentat cu obiectivul la service denota insa faptul ca nu te pricepi si apelezi la specialisti. Solutia nu o propune clientul, ci specialistul la care ai apelat pentru rezolvarea problemei.(tocmai pentru ca tu nu te pricepi sa repari si nici nu dispui de piesele necesare)

Partea trista e ca nu vrei sa-ti asumi costurile prostiei tale (cu lovitura) si arunci vina pe service; lamentabil mi se pare si faptul ca ai scos la vanzare acel obiectiv, chiar daca ai specificat ca e "semi-defect" ( :lol: ) si prezinta urme de lovituri ... poate pacalesti vre-un fraier ;)


Am pierdut prea mult timp si energie cu problema asta, dar chiar si asa voi face un ultim efort sa ma fac inteles, pentru a nu lasa loc de interpretari.

Sunt 100% convins ca schimbarea barrel unit-ului e cea mai buna solutie, asta e incontestabil. Doar ca e o solutie prea scumpa raportat la pretul obiectivului. Cel putin asa mi se pare mie avand in vedere ca nu e totusi un obiectiv cu foarte mari pretentii.

Pe de alta parte, da, mi-am permis sa 'diagnostichez' singur ca in afara tremuratului cauzat de VR, obiectivul functioneaza si focalizeaza perfect pe AF. Acel "aleator nu mai functioneaza AF" se refera la tremuratul cauzat de VR-ul defect, nu la AF-ul in sine. In afara de tremuratul de la VR, obiectivul nu are absolut nicio problema de focalizare automata, de zoom sau altceva.

Pe cale de consecinta am considerat schimbarea VR-ului (si nu a intreg barrel unit-ului) o solutie rezonabila raportat calitate/pret. As fi platit probabil nu atat de mult pe reparatie si as fi avut un all-around de tavaleala pentru situatiile cand n-am chef sa car rucsacul in spate. Atat si nimic mai mult.

Repet, in ciuda recomandarilor celor de la Restart, eram dispus sa accept schimbarea VR-ului pe proprie raspundere, fara garantii din parea lor sau alte pretentii ulterioare. Asta mi se pare de fapt si problema, ca m-au prins la colt si imi impun o solutie care nu ma intereseaza (chiar daca ea in sine e cea mai buna/sigura).

Politica, procedurile si standardele lor le-am inteles. Dar faptul ca nu-ti permit sa te abati de la ele (pe proprie raspundere) e totusi ciudat. OK, nu vreti voi sa-mi schimbati VR-ul. E OK si asta! Dar dati-mi macar posibilitatea sa-l cumpar de la voi si sa mi-l schimb intr-un service neautorizat, evident tot pe raspunderea mea. Nici asta nu se poate...

Nu stiu cat ai avut tu de-a face cu service-urile, dar eu stiu ca un service ofera solutii (plural) si clientul o alege pe cea care i se potriveste. Daca tie ti se pare normal ca service-ul sa IMPUNA o solutie UNICA, in conditiile in care mai e si singurul de pe piata (cel putin prin prisma procurarii de piese de schimb), atunci e ok. Mie nu mi se pare normal!

Cat despre "poate pacalesti vre-un fraier", cred ca am dat detalii mai mult decat complete despre obiectiv. Nu stiu cum se poate "pacali" cineva cu un obiectiv ale carui probleme sunt descrise cu lux de amanunte.
Ultima oară modificat de sam10 pe Joi Iun 09, 2016 8:21 pm, modificat 1 dată în total.
sam10
 
Mesaje: 65
Membru din: Mar Ian 26, 2016 1:19 am

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Plesoianu Marius » Joi Iun 09, 2016 8:11 pm

Bogdan Dulgheru scrie:Partea trista e ca nu vrei sa-ti asumi costurile prostiei tale (cu lovitura) si arunci vina pe service; lamentabil mi se pare si faptul ca ai scos la vanzare acel obiectiv, chiar daca ai specificat ca e "semi-defect" ( :lol: ) si prezinta urme de lovituri ... poate pacalesti vre-un fraier ;)

man, atata timp cat nu zici ceva constructiv lasa-l pe om in durerea lui, decat daca esti reprezentant restart.
cred ca sunt si alte locuri unde te poti descarca de frustrari.
D750 + 24mm 1.8G, 50mm 1.8G, 85mm 1.8G + Meike MK910
Avatar utilizator
Plesoianu Marius
 
Mesaje: 524
Membru din: Vin Ian 02, 2015 6:50 pm
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Probleme tehnice

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator