Acum este Dum Feb 18, 2018 3:12 am

Articole Nikonisti.ro

Feedback Service Nikon

Ce dificultati tehnice ati intampinat?

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Bogdan Dulgheru » Joi Iun 09, 2016 9:37 pm

sam10 scrie:...
Nu stiu cat ai avut tu de-a face cu service-urile, dar eu stiu ca un service ofera solutii (plural) si clientul o alege pe cea care i se potriveste. Daca tie ti se pare normal ca service-ul sa IMPUNA o solutie UNICA, in conditiile in care mai e si singurul de pe piata (cel putin prin prisma procurarii de piese de schimb), atunci e ok. Mie nu mi se pare normal!


Service-ul ti-a propus 2 solutii: reparatie si refuz; 2 inseamna plural ca e mai mult ca 1 ;)

Service-ul ti-a propus sa schimbe barrel-ul care era deformat, unica solutie de rezolvare corecta a problemei; degeaba iti schimba VR-ul intr-un barrel deformat pentru ca obiectivul tot nu va functiona corect. Faptul ca tie ti se pare ca ar functiona corect (fara VR activat) e numai o parere a ta, ochiometrica, fara a avea o baza logica si tehnica solida: daca axul optic al obiectivului este decalibrat/deviat de barrelul deformat prin lovire, obiectivul nu mai poate fi recalibrat dupa reparatie si deci nu va putea fi livrat in parametrii; obiectivul tau are forma unei banane ... desigur exagerand ca sa-ti faci o impresie cat mai buna.
Cat despre "raspunderea" ta: tu poti cere sa schimbi chiar formula optica a obiectivului pe "raspunderea ta", dar service-ul nu va face acest lucru in veci. Service-ul isi asuma raspunderea (iti da garantie la reparatie 6 luni) pentru ce fac/repara ei, nu pe visele tale.

Incearca sa schimbi rolurile si sa gindesti logic; cum ai raspunde tu daca ai fi de partea cealalta a tejghelei cu tricou negru daca ar veni un client care doreste sa schimbe, pe raspunderea lui, al 2-lea element din grupul 4 al unui obiectiv? (situatie similara cu schimbarea ta de VR only)

Am avut si eu de-a face cu service-ul Nikon si am fost multumit; orice obiectiv/aparat care sufera o interventie service nu va mai fi la fel de bun ca unul din fabrica si asta nu din cauza ca service-ul nu-si da toata silinta sa faca cea mai buna treaba posibila. In orice caz mie nu mi s-au parut obositi cei cu care am luat contact, desi se poate sa aiba si ei zile nefericite ...

sam10 scrie:Cat despre "poate pacalesti vre-un fraier", cred ca am dat detalii mai mult decat complete despre obiectiv. Nu stiu cum se poate "pacali" cineva cu un obiectiv ale carui probleme sunt descrise cu lux de amanunte.


Marele tau ghinion este ca Service-ul Nikon ti-a raspuns prompt la plingerea ta si a detaliat defectul: obiectiv lovit care necesita inlocuirea barrel-ului; acest lucru tu nu l-ai mentionat, ci l-ai atenuat prin "mici semne pe corp" ...
Un obiectiv care a suferit o reparatie majora devine o lamiie pe care numai un fraier o va cumpara; daca ne uitam si la pret 1550+2600=4150 ... exact valoarea unuia nou intr-o promotie oarecare.

Sigur ca e frustranta situatia, dar trebuie sa-ti asumi vina (care e numai a ta).
Cu stima,
Bogdan Dulgheru
Avatar utilizator
Bogdan Dulgheru
 
Mesaje: 3936
Membru din: Sâm Aug 29, 2009 10:28 am
Localitate: Bucuresti

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Bogdan Dulgheru » Joi Iun 09, 2016 10:00 pm

Plesoianu Marius scrie:
Bogdan Dulgheru scrie:Partea trista e ca nu vrei sa-ti asumi costurile prostiei tale (cu lovitura) si arunci vina pe service; lamentabil mi se pare si faptul ca ai scos la vanzare acel obiectiv, chiar daca ai specificat ca e "semi-defect" ( :lol: ) si prezinta urme de lovituri ... poate pacalesti vre-un fraier ;)

man, atata timp cat nu zici ceva constructiv lasa-l pe om in durerea lui, decat daca esti reprezentant restart.
cred ca sunt si alte locuri unde te poti descarca de frustrari.


Si vrei sa fiu empatic cu cineva care da de pereti un obiectiv, arunca cu noroi in niste oameni nevinovati pentru ca i se pare mare suma ceruta pe reparatie sau ca i se pare lui ca sunt obositi, dupa care incearca sa pacaleasca un amarit care abia stringe 1550 lei pe care sa-i dea pe o lamaie ? (sa zicem ca as fi empatic cam 10%, ca poate n-a lovit chiar el obiectivul, ci un cunoscut caruia i-a dat pe mina obiectivul; vina tot a lui este ...)

Fi "constructiv" tu, pentru ca eu nu prea pot in cazul asta ... (desi am incercat sa fiu constructiv si sa-i explic logic ce se intampla cu un obiectiv care este lovit asa de tare incat i se deformeaza barrel unit-ul).
Nu am nicio frustrare, nu sunt reprezentant Restart si nu i-am comentat postul de vanzare; daca te deranjeaza comentariile mele iti ofer o rezolvare simpla: nu le citi si poti folosi facilitatile forumului pentru a le ascunde fara sa te deranjeze deloc, daca ti se par neconstructive. ( "Nu-i problema man": asta e o solutie constructiva)
Cu stima,
Bogdan Dulgheru
Avatar utilizator
Bogdan Dulgheru
 
Mesaje: 3936
Membru din: Sâm Aug 29, 2009 10:28 am
Localitate: Bucuresti

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde sam10 » Joi Iun 09, 2016 10:39 pm

Draga Bogdan,

Daca tot ai chef de vorba... Departe de mine gandul de intra in vreo polemica cu cineva. Daca vei reciti primele doua puncte (din trei) din nemultumirele mele legate de Restart, vei vedea ca fac referire la cu totul altceva. Respectiv comunicarea defectuoasa si faptul ca Restart pune sa raspunda la email-uri si telefoane o fatuca care n-are nici in clin nici in maneca cu domeniul (parerea mea) si doar iti citeste de pe devizul de reparatie niste date pe care tu oricum le ai in fata. Frustrant, cand tu vrei sa afli niste detalii tehnice, despre care ea habar n-are nici la modul general, daramite despre situatia ta concreta (iarasi, e doar parerea mea).

Respectiv o doamna de la receptie care efectiv si-a batut joc de mine, acuzandu-ma ca nu i-am spus eu tot istoricul inainte ca ea sa faca o factura gresita (m-a si certat practic), in coditiile in care eu vorbisem deja la telefon cu o zi inainte cu cei de la call center si mi se spusese ca totul e rezolvat, s-a notat in sistem, pot sa ma duc sa ridic obiectivul. Deci comunicarea nu e defectuoasa doar in relatia cu clientul, e inclusiv interna. Nu mai intru in detalii ca n-are sens...

A nu se intelege ca am ceva cu femeile, din contra. Toti avem zile mai bune sau mai proaste, poate am nimerit eu la cine nu trebuia. Dar chiar si asa, si daca i s-ar fi intamplat unui singur client, tot mi se pare culpabil din partea lor. Nu atat a personalului, cat a top management-ului care permite gafe d-astea de SRL de coltul blocului. Sau poate aveam eu asteptari prea mari si ei chiar sunt un SRL de coltul blocului?!?

Ah, si nu sunt genul de client recalcitrant, agresiv, nesimtit, etc. Din contra, urasc genul asta de oameni!

Poate totusi gresesc si sunt eu un caz izolat, poate am avut ghinion. Insa ce-am citit pe forumuri zilele astea despre experientele cu Restart vine sa-mi confirme ca n-a fost chiar o intamplare. Evident, nu putem generaliza...

Legat de schimbarea VR-ului vs barrel unit-ului, putem discuta la nesfarsit dar eu am sa ma opresc aici. Tu vorbesti din carti, n-ai vazut obiectivul, nu stii cum si unde a fost lovit, ce functioneaza si ce nu, esti total pe langa. Cu tot respectul, te-ai trezit justitiarul din poveste intr-o discutie despre care nu stii absolut nimic.

Cat despre acuzatiile de inselatorie, puteai sa le faci in forumul de vanzare (unde apropo am facut eu singur o erata). Si crede-ma pe cuvant, daca aveam cea mai mica intentie de a tepui pe cineva, nu postam in aceeasi zi pe nikonisti si ce-am patit la restart, si anuntul de vanzare cu atatea detalii. OLX-ul e numai bune pentru tepe, unde apropo, n-ai sa gasesti anuntul asta. Obiectivul e inregistrat la Restart dupa serie, daca se va vinde voi oferi si fisa de service, eventualul cumparator poate oricand sa sune sa se intereseze, esti total pe langa subiect de data asta...

Iar calculul tau "1550+2600=4150" e de-a dreptul pueril. Chiar eu am spus ca 2600 e o suma prea mare pentru reparatie si ca nu merita, desi am deja obiectivul deci nu trebuie sa mai platesc nimic pentru el. Acum ce faci, ma certi ca l-am pus la vanzare defect si nu-ti convine tie pretul ? :) Obiectivul, asa cum e, ar putea fi interesant pentru cine stie sa si-l repare singur si nu e nevoit sa plateasca reparatia, pentru cine are unul la fel cu alt defect si are nevoie de piese, pentru cine-l foloseste exclusiv pe trepied si nu are neaparata nevoie de VR, sau pur si simplu pentru nimeni, caz in care il voi pastra si voi astepta sa gasesc undeva VR-ul.

Asa ca hai sa nu mai vorbim aiurea, in numele altora si in necunostinta de cauza. Topicul se numeste "Feedback Service Nikon", mi-am spus si eu oful, daca cineva are ceva de inteles bine, daca nu iar bine. Parerea mea despre ei e deja formata, sper sa fi fost totusi un caz izolat si restul experientelor sa fie de bun augur.
sam10
 
Mesaje: 60
Membru din: Mar Ian 26, 2016 1:19 am

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Plesoianu Marius » Joi Iun 09, 2016 11:41 pm

sam, nu il baga in seama pe bogdan e un troll deosebit de experimentat si cand ii acordam atentie prinde curaj.
Sa facem o paranteza, cata lume e multumita de serviceul restart?
D750 + 24mm 1.8G, 50mm 1.8G, 85mm 1.8G + Meike MK910
Avatar utilizator
Plesoianu Marius
 
Mesaje: 501
Membru din: Vin Ian 02, 2015 6:50 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde dragosticu » Mar Noi 15, 2016 9:47 pm

Salut!

Este cineva care a trimis un obiectiv din gama 70-200 2.8 la diagnosticare/ reparative in strainatate?
Fara sa intru in detalii, nu sunt multumit de service-ul Restart si as vrea sa inerc in afara.

Multumesc!
dragosticu
 
Mesaje: 5
Membru din: Dum Dec 18, 2011 9:06 pm

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Plesoianu Marius » Lun Dec 12, 2016 5:00 am

Am facut retur la un 85, dupa ce l-am bagat in service skin.
Inainte sa fac retur la F64, l-am bagat in service pentru calibrare (avea discrepante de circa 0.5-1cm cu toate ca l-am calibrat cu AF-TUNE, celelalte obiective faceau focus in parametrii pe acelasi body D750) apoi m-am certat cu cei de la skin ca in piata
- obiectivul mi-a venit plin de praf, cand i-am intrebat de ce ei au spus ca asa l-am adus eu
- pe foaia de constatare era specificat calibrare si doar atat, nici un detaliu despre ce problema era, ce au rezolvat, nimic, as baga mana in foc ca nici nu l-au calibrat doar l-au lasat sa stea cateva zile apoi mi l-au dat inapoi
- cand am rugat-o pe doamna de la service unde pot face un test pentru a ma asigura ca totul e ok am fost privit cu dispret
- problema inca se manifesta, femeia de la relatii clienti sustinea ca nu sunt eu in stare sa fac o poza si ca iese blurat ca se misca ori eu sau subiectul, schimb cu 50-ul totul iese perfect si incepe sa imi sara si mie tandarea
- rog sa fie chemat un tehnician, cica nu este nici unul disponibil insa sunt sfatuit bag aparatu in service (pentru care trebuia sa platesc 100 oiro) si ca nu au tehnicienii nostrii timp sa piarda cu tine
- i-am rugat pe cei de la relatii clientii sa se legitimeze evident au refuzat, apoi am rugat sa fie chemat un sef, mi-au spus ca sunt doar ei si ca le pare rau dar chiar nu ma pot ajuta (sarcasm mode on)
- le-am explicat ca pot face retur la F64, cica du-te si fa retur ca nu e problema noastra, ce a urmat a fost galceava, amenintari ca o sa patesc ceva daca continui sa ridic tonul (le-am explicat ca eu nu prea am ce sa patesc ci doar ei dupa ce le fac sesizare), cica nu o sa ma mai rezolve (cu toate ca inainte le-am zis ca pot face retur)

Mers la F64, explicat intamplarea si problema, pus un nou obiectiv pe D750 (aceeasi problema) rugat un baiat sa aduca alt body (problema aparent se manifesta si cu alt body), omul a fost sincer si mi-a spus ca si la el mai are mici abaterii pe un D800. Nu mi se pare normal ca un obiectiv de 400 oiro pe un body de 1600 sa mearga mai prost ca pe unul de 200 oiro (50mm 1.8G-ul). Din ce am auzit cica 1.4-ul e ceva mai consistent, insa nu e in liga mea, de la Nikon nu cred ca o sa mai iau nimic, e bataie de joc ca in banii astia sa fie atatea goange.

Unde pot face o reclamatie celor de la relatii clienti? M-am gandit la un mail intern (catre skin media) si unul international unde sa explic ce s-a intamplat. Si doi la mana: de cand isi permite un angajat sa se ia in gura cu tine si sa te ia cu amenintari?

Inteleg ca nu am cea mai profesionista aparatura, insa nu mi se pare normal ca scula sa nu mearga in specificatii si cei de la service sa te atace.
D750 + 24mm 1.8G, 50mm 1.8G, 85mm 1.8G + Meike MK910
Avatar utilizator
Plesoianu Marius
 
Mesaje: 501
Membru din: Vin Ian 02, 2015 6:50 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Nikon Service » Vin Dec 16, 2016 1:27 pm

Plesoianu Marius scrie:Am facut retur la un 85, dupa ce l-am bagat in service skin.
Inainte sa fac retur la F64, l-am bagat in service pentru calibrare (avea discrepante de circa 0.5-1cm cu toate ca l-am calibrat cu AF-TUNE, celelalte obiective faceau focus in parametrii pe acelasi body D750) apoi m-am certat cu cei de la skin ca in piata
- obiectivul mi-a venit plin de praf, cand i-am intrebat de ce ei au spus ca asa l-am adus eu
- pe foaia de constatare era specificat calibrare si doar atat, nici un detaliu despre ce problema era, ce au rezolvat, nimic, as baga mana in foc ca nici nu l-au calibrat doar l-au lasat sa stea cateva zile apoi mi l-au dat inapoi
- cand am rugat-o pe doamna de la service unde pot face un test pentru a ma asigura ca totul e ok am fost privit cu dispret
- problema inca se manifesta, femeia de la relatii clienti sustinea ca nu sunt eu in stare sa fac o poza si ca iese blurat ca se misca ori eu sau subiectul, schimb cu 50-ul totul iese perfect si incepe sa imi sara si mie tandarea
- rog sa fie chemat un tehnician, cica nu este nici unul disponibil insa sunt sfatuit bag aparatu in service (pentru care trebuia sa platesc 100 oiro) si ca nu au tehnicienii nostrii timp sa piarda cu tine
- i-am rugat pe cei de la relatii clientii sa se legitimeze evident au refuzat, apoi am rugat sa fie chemat un sef, mi-au spus ca sunt doar ei si ca le pare rau dar chiar nu ma pot ajuta (sarcasm mode on)
- le-am explicat ca pot face retur la F64, cica du-te si fa retur ca nu e problema noastra, ce a urmat a fost galceava, amenintari ca o sa patesc ceva daca continui sa ridic tonul (le-am explicat ca eu nu prea am ce sa patesc ci doar ei dupa ce le fac sesizare), cica nu o sa ma mai rezolve (cu toate ca inainte le-am zis ca pot face retur)

Mers la F64, explicat intamplarea si problema, pus un nou obiectiv pe D750 (aceeasi problema) rugat un baiat sa aduca alt body (problema aparent se manifesta si cu alt body), omul a fost sincer si mi-a spus ca si la el mai are mici abaterii pe un D800. Nu mi se pare normal ca un obiectiv de 400 oiro pe un body de 1600 sa mearga mai prost ca pe unul de 200 oiro (50mm 1.8G-ul). Din ce am auzit cica 1.4-ul e ceva mai consistent, insa nu e in liga mea, de la Nikon nu cred ca o sa mai iau nimic, e bataie de joc ca in banii astia sa fie atatea goange.

Unde pot face o reclamatie celor de la relatii clienti? M-am gandit la un mail intern (catre skin media) si unul international unde sa explic ce s-a intamplat. Si doi la mana: de cand isi permite un angajat sa se ia in gura cu tine si sa te ia cu amenintari?

Inteleg ca nu am cea mai profesionista aparatura, insa nu mi se pare normal ca scula sa nu mearga in specificatii si cei de la service sa te atace.



Buna ziua domnule Plesoianu Marius,

Ne pare rau sa aflam si ne cerem scuze pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o cu centrul nostru de service. Obiectivul dumneavoastra 85mm f/1.8G AF-S NIKKOR a intrat in centrul de service avand defectul reclamat "Verificare Af/ calibrare". In urma diagnosticului tehnic s-a constatat ca acesta necesita a fi calibrat. Calibrarea este o operatiune de mentenanta conform certificatului de garantie Nikon, art 5.2. Aceasta se efectueaza gratuit in primele 6 luni de la achizitie, o perioada rezonabil de lunga pentru testarea produselor si identificarea eventualelor disfunctionalitati din fabricatie/transport/depozitare legate de calibrare. Acesta a fost si cazul dumneavoastra. Ca urmare obiectivul a fost calibrat pentru a reintra in standardele de functionare ale producatorului, pe fisa de iesire a fost specificat acest lucru la sectiunea Reparatie efectuata. Alte eventuale erori de focalizare pot fi cauzate si de aparatul foto, de aceea este recomandata si verificarea acestuia. Conduita personalului nostru este una importanta si de aceea ne cerem scuze daca aceasta a parut nepotrivita, orice feedback ne ajuta in final sa ne imbunatatim serviciile.

Cu stima,
Service autorizat Nikon
www.restart.ro
Nikon Service
 
Mesaje: 43
Membru din: Lun Oct 22, 2012 11:36 am

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Plesoianu Marius » Vin Dec 16, 2016 4:18 pm

Va multumesc pentru raspuns.
Asta mi s-a spus si la relatii clienti ca aparatul s-ar putea sa fie de vina cu toate ca cu celelalte obiective 99% din timp imi iese totul sharp cand fac focus.
Also, cand am cerut sa vorbesc cu cineva autorizat pe partea tehnica am fost refuzat in mod inadecvat.
Probabil ca as fi bagat si aparatul in service pentru diagnostica, din ce am auzit nu este foarte mult, insa obiectivul l-am primit cu cateva scame pe el, din ce imi aduc aminte astfel de operatii se faceau intr-o camera anti-statica, lucru care m-a facut sa nu bag nici aparatul de teama sa nu il primesc prafuit inauntru (o curatare la service m-ar fi dus in 100 euro si ma indoiesc ca ar fi fost din partea casei).
Acum degeaba va cereti scuze daca personalul lasa de dorit, pe mine m-au convins sa fac retur decat sa imi bat capul cu atatea probleme de ordin tehnic + neintelegeri din partea celor angajati.
Daca chiar firmei chiar ii pare rau in urma experientei ce o opreste sa imi ofere un discount (ideal sub pretul de vinerea neagra) la urmatorul produs cumparat in locul cuvintelor? :mrgreen:
D750 + 24mm 1.8G, 50mm 1.8G, 85mm 1.8G + Meike MK910
Avatar utilizator
Plesoianu Marius
 
Mesaje: 501
Membru din: Vin Ian 02, 2015 6:50 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde CTz » Mar Ian 17, 2017 12:08 am

Pe langa problemele vechi cu Skin/Retard, mai adaug una. Facut comanda pentru cauciucuri 18-105. In octombrie 2016 ! :) Raspunsul a fost genial - aduceti obiectivul la noi, si il schimbam noi, dureaza cateva zile !!! / Ok, nu vreau, vreau doar sa cumpar cauciucul ala, pentru ca am mai adus obiective la voi si le-am luat intr-o stare mai proasta decat le-am adus. / A, pai daca e asa, asteptati sa fiti contactat cand il primim, am facut comanda pentru el (e drept, este un obiectiv exotic, nu prea ai de ce sa tii piese de schimb pentru el :) ). Va dati seama ca nici pana astazi nu am primit vreun raspuns, comanda fiind comfirmata de catre mine - am rezolvat prin alt ... service (in 10 minute, programare de pe o zi pe alta), astia sunt prea ... simpatici.

Nu are sens sa mai continui, am incercat, crezand ca in ultima vreme s-a mai schimbat ceva. Nop.

Si mai este ceva. As vrea si eu un raspuns logic la intrebarea urmatoare: de ce nu faceti prima calibrare gratis, indiferent de data la care vii (bineinteles atata timp cat te incadrezi in cei doi ani de garantie) ? De ce doar 6 luni ? Am avut un obiectiv pe care nu l-am folosit un an intreg, pentru ca stiti voi, unii dintre noi nu traiesc din asta, e doar un hobby, pentru care e posibil sa nu ii poti aloca destul timp... Si daca imi spuneti ca asta este politica Nikon, va doresc sa dati faliment :)

Atata timp cat in Romanistan nu se vor aplica amenzi pe masura cifrei de afaceri, nimic nu se va schimba...
Prea multe sticle si borcane, prea putin timp pentru ele...
CTz
 
Mesaje: 1340
Membru din: Mar Noi 01, 2011 6:50 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Feedback Service Nikon

Mesajde Nikon Service » Mar Ian 17, 2017 4:33 pm

CTz scrie:Pe langa problemele vechi cu Skin/Retard, mai adaug una. Facut comanda pentru cauciucuri 18-105. In octombrie 2016 ! :) Raspunsul a fost genial - aduceti obiectivul la noi, si il schimbam noi, dureaza cateva zile !!! / Ok, nu vreau, vreau doar sa cumpar cauciucul ala, pentru ca am mai adus obiective la voi si le-am luat intr-o stare mai proasta decat le-am adus. / A, pai daca e asa, asteptati sa fiti contactat cand il primim, am facut comanda pentru el (e drept, este un obiectiv exotic, nu prea ai de ce sa tii piese de schimb pentru el :) ). Va dati seama ca nici pana astazi nu am primit vreun raspuns, comanda fiind comfirmata de catre mine - am rezolvat prin alt ... service (in 10 minute, programare de pe o zi pe alta), astia sunt prea ... simpatici.

Nu are sens sa mai continui, am incercat, crezand ca in ultima vreme s-a mai schimbat ceva. Nop.

Si mai este ceva. As vrea si eu un raspuns logic la intrebarea urmatoare: de ce nu faceti prima calibrare gratis, indiferent de data la care vii (bineinteles atata timp cat te incadrezi in cei doi ani de garantie) ? De ce doar 6 luni ? Am avut un obiectiv pe care nu l-am folosit un an intreg, pentru ca stiti voi, unii dintre noi nu traiesc din asta, e doar un hobby, pentru care e posibil sa nu ii poti aloca destul timp... Si daca imi spuneti ca asta este politica Nikon, va doresc sa dati faliment :)

Atata timp cat in Romanistan nu se vor aplica amenzi pe masura cifrei de afaceri, nimic nu se va schimba...





Buna ziua,

Garantia oferita de catre Nikon acopera eventualele defecte aparute in urma viciilor de fabricatie. Conform certificatului de garantie art 5.2 calibrarea este o operatiune de mentenanta si se efectueaza contra cost. Este decizia centrului de service Nikon de a asigura gratuit calibrarea produselor in primele 6 luni de la achizitie, o perioada considerata rezonabil de lunga pentru testarea acestora si identificarea eventualelor disfunctionalitati aparute ca urmare a varii motive. Aparatele si obiectivele fotografice sunt echipamente de precizie, utilizarea produsului nu este singura cauza ce poate duce in timp la decalibrare ci si conditiile de mediu, transport si depozitare. Este motivul pentru care centrul nostru de service asigura calibrarea gratuita in limita a 6 luni de la achizitie, nu este o obligatie legislativa ci un gest de buna credinta fata de utilizatori.

Cu stima
Service autorizat Nikon
www.restart.ro
Nikon Service
 
Mesaje: 43
Membru din: Lun Oct 22, 2012 11:36 am

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Probleme tehnice

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator