Pagina 1 din 41

Feedback Service Nikon

MesajScris: Joi Sep 20, 2012 4:11 pm
de atreyus
Am o problema,
In urma cu aprox 2 saptamani le-am trimis celor de la serviceul skin un email (la telefon nu raspundeau nicicum)despre problemele ce le am depistat la aparatul meu d5100(cauciucul de pe grip dezlipit complet) ei mi-au dat un mail cred ca standard cum ca sa-l trimit la ei sa i faca diagnoza si sa-l repare.Zis si facut a 2 a zi l-am trimis, pe 6.09 a ajuns la ei si a fost receptionat,intre timp mi-au trimis aparat inlocuitor pe durata serviceului(d3200) care l-am primit in data de 7.09.
Totul roz pana aici; dar, azi am primit un telefon care ma instiinta ca costul de inlocuire a acelui grip si a ocularului(care nu are nimic) este de 250 ron ,deoarece nu intra sub garantie si ca daca sunt deacord sa il repare.
Am aparatul de 9 luni jumatate ESTE NORMAL ca dupa un timp asa scurt sa se desprinda complet gripul????
ESTE NORMAL SA NU FIE ACOPERIT DE GARANTIE?
SI DACA STIAU CA NU E ACOPERIT DE CE M- AU MAI PUS SA-L TRIMIT CAN LE-AM SPUS IN EMAIL CARE E PROBLEMA,DE CE NU AU RASPUNS:da domnule chestia aia nu intra sub garantie,va costa x lei daca vreti sa vo facem si ne dati banii trimitetio daca nu descurcati-va singur.
Cum poti afirma ca desprinderea cauciucului dupa nici un an nu este defect de fabricatie???
Am pierdut mult timp si nu am rezolvat nimic.
Nu voi mai cumpara niciodata NICIUN PRODUS NIKON.

Re: SERVICE DE NOTA 2

MesajScris: Joi Sep 20, 2012 5:25 pm
de DannyMC
Din pacate problema ta este destul de raspandita chiar in gama profesionala a Nikon! Era un topic pe aici unde s-a dezbatut pe larg problema cu cauciucurile de la aparate gen D700 sau D3. Pozitia oficiala este ca aceste cauciucuri sunt consumabile :shock: :shock: si nu sunt acoperite de garantie!!! :evil:
Ceea ce este chiar de porc ,ca sa zic asa!

Re: SERVICE DE NOTA 2

MesajScris: Joi Sep 20, 2012 5:29 pm
de atreyus
Tot aparatul e consumabil pt. ei. :lol: nu stiu pentru ce mai exista ei,daca nimic nu intra sub incidenta garantiei,si se mai si lauda acum mai nou cu 5 ani garantie. ETE FAS!

Re: SERVICE DE NOTA 2

MesajScris: Vin Sep 21, 2012 10:42 am
de fotograful.anonim
Serviceul celor de la Skin este deplorabil. E unul din motivele pentru care voi renunta la Nikon in viitor. Cand crapa aparatul pe care-l am acum m-am mutat :)

Ce zici tu ar trebui acoperit de garantie dar astia de la Nikon se zgarcesc atat de mult incat patesti treaba asta. Nu asa se castiga clienti. Vreau si eu tratamente precum Apple. Vin cu telefonul stricat si mi se da unul nou pe loc. Cu asta m-au castigat pe viata. Nikon in schimb... deloc, ba mai mult, nu mai cumpar produse Nikon.

Re: SERVICE DE NOTA 2

MesajScris: Vin Sep 21, 2012 12:03 pm
de Budeanu FrozenAxy
fotograful.anonim scrie:Serviceul celor de la Skin este deplorabil. E unul din motivele pentru care voi renunta la Nikon in viitor. Cand crapa aparatul pe care-l am acum m-am mutat :)

Ce zici tu ar trebui acoperit de garantie dar astia de la Nikon se zgarcesc atat de mult incat patesti treaba asta. Nu asa se castiga clienti. Vreau si eu tratamente precum Apple. Vin cu telefonul stricat si mi se da unul nou pe loc. Cu asta m-au castigat pe viata. Nikon in schimb... deloc, ba mai mult, nu mai cumpar produse Nikon.


Tu compari Nikon cu Apple ? Defapt, compari Skin cu apple, că nu nikon repară Nikon-urile din România.
Apple e promovat în toate filmele de azi(vezi cîte-un laptop la cel puțin un actor din film). Iar Nikon, e promovat pe youtube sau se filmează cîteva filme cu el... Dar greșesc, Nikon e mare și el totuși, dar nu-l poți compara cu Apple.

Re: SERVICE DE NOTA 2

MesajScris: Vin Sep 21, 2012 9:30 pm
de dorutzu74
Ma duc la Skin cu un 24-70 rupt. Vina mea... De fapt i l-am dat unui prieten. Dupa 3 zile, imi spun ca nu mi-l pot repara, ca ar trebui trimis in Germania...etc... Bineinteles pe banii mei. Refuz. Surpriza!...Imi cer 200 de lei diagnosticare. Care?!!!.... Pai mi-ati spus ca nu sunteti competenti si trebuie in Germania. Nu tu pret, nu tu defect, nu tu calculatie de reparatie. Dupa argumente , renunta la tarif. I-l trimit unui amic de-al meu in Londra, si mi-l repara in fix 4 zile. Pretul...? Modic. Trageti voi concluziile!

SERVICE DE NOTA 2

MesajScris: Vin Sep 21, 2012 10:22 pm
de scumfreak
Off topic: Apple nu ofera telefon nou la schimb, este refurbished (reconditionat)


Sent from an iPhone using Tapatalk

Re: SERVICE DE NOTA 2

MesajScris: Sâm Sep 22, 2012 2:58 pm
de andreius20
da este tipic nikon. nu procedeaza corect si cu sigurant vor pierde multe persoane pe viitor. Si eu sunt unul dintre ei...vreau sa testez canon iar in cazul in care imi va placea...voi trece fara nici o problema pe Canon.

Re: SERVICE DE NOTA 2

MesajScris: Sâm Sep 22, 2012 5:57 pm
de Merlin
Eu sunt unul dintre clientii extrem de multumit de cum s-a purtat service-ul Skin cu mine, ori de cate ori am avut vreo problema si pentru asta le multumesc. Incepand de la acele grip-uri de pe body-ul D700, flicker- eala lui SB-900, verificare focus D700, curatare senzor si ultima buba, vestitul 70-200 VRII care venise cu un defect din fabricatie (asta este parerea mea). Pe toate le-au rezolvat foarte repede, cauciucurile chiar in aceeasi zi (ii anuntasem cu 2 saptamani inainte, au adus piesele si m-am dus la Bucuresti; in aceeasi zi am si plecat acasa cu Body-ul cosmetizat ca si cu inlocuirea cauciucului de pe inelul de zoom de la 24-70 f/2,8). Blitul, dupa ce l-am trimis de 2 ori, prima data au schimbat lampa si condesatorul si problema nu a disparut, a doua oara au facut exact ce le-am cerut (sa schimbe patina de blit de pe D700 si talpa de pe SB-900 asa cum faceau service-urile din State) iar blitul merge perfect si in ziua de azi dupa mai bine de 3 ani de folosire intensiva! Cu noul 70-200 VRII, se pare ca avea o buba la motorul de autofocus ca si la sistemul VR. L-am trimis, mi-au trimis a doua zi un 70-200 VRI, l-au trimis in Germania si exact dupa o luna, acum doua zile, l-am primit acasa. Azi am tras cateva cadre si se pare ca este functional. (Ramane de vazut la o sedinta mai serioasa!)
Daca este ceva sa le reprosez, ar fi cu siguranta nefunctionalitatea (posibil setarea intentionata) a acelui robot telefonic.
Doresc sa multumesc dlui N.R. si drei A. I. pentru rabdarea de care au dat dovada in urma telefoanelor cu care i-am sacait cu privire la situatia obiectivului.

P.S. - singura solutie pe care am si pus-o in practica cu privire la gripul de proasta calitate, este folosirea unui Camera Armor. Aveti de castigat pe toate planurile folosind asa ceva care este la un sfert de pret fata de inlocuirea tuturor pieselor gripului de pe body.

Re: SERVICE DE NOTA 2

MesajScris: Dum Sep 23, 2012 8:18 am
de atreyus
Ce e foarte curios e ca la unii posesori de d700 nu intra sub garantie gripul pe cand la altiii da ,:)) cum le-o fi norocul.
Oricum urmatorul meu aparat va fi clar un canon maybe 5dmkIII.Pe asta il mai tarai pana o sa am bani de ceva calumea si ciao bella.