de CTz » Sâm Aug 02, 2014 3:42 pm
Aseara, pe la ora 19:00, surpriza, primesc sms si mail cum ca obiectivul a fost reparat. ok, anulez plecarea spre mare cu gandul sa plec astazi dupa ce iau jucariile din service. Ajung pe la 11 la service, vorbesc cu donsoara de le receptie, imi aduce obiectivul si body-ul. A fost reparat NU. Acelasi raspuns, ca nu se poate face calibrarea pentru ca nu are motor de focus, recomanda sa il calibrez din af tune (no shit, nu cred ca am o valoare de 30-40 in meniul de af tune, plus ca am mai spus o data ca pana pe la 150 e ok, dupa aia bate campii, deci nu prea e af-tune o rezolvare), SI CA SURUBUL era deteriorat de cand a venit in service. Acum fac o paranteza. Cand am fost sunat de reprezentantul lor am crezut ca lasarea in service a jucariei era doar o formalitate, urma ca cineva cat de cat competent sa urmareasca ce se intampla, asa ca nu acordat mare atentie faptului ca nea Dorel de la receptie a scris "surub uzat", nu "surub deteriorat", asa cum am reclamat eu...
Eu inteleg din povestea asta urmatoarele: dupa amenintarea mea cu anpc, am fost sunat destul de repede de catre un reprezentant Skin in ideea de a le inapoia obiectivul in service, pentru a incerca sa vada de ce si cum. Atat obiectivul, cat si body-ul au stat doua saptamani in service degeaba, cand m-am adresat "in public" ca nu mi se raspunde la mail-uri sau telefon, am primit raspuns in aprox doua ore ca obiectivul a fost reparat, iar la ridicarea produsului se mai afirma ca produsul a venit deteriorat in service si ca oricum nu se poate calibra... Si avand in vedere ca programul declarat este pana la ora 18, sunt curios cine anume a dat rezolutia de service... Aici nu pot decat sa banui, dar ma rog...
Domnilor/doamnelor de la Skin, va instiintez si pe aceasta cale (am sa va trimit si un mail pe adresa dvs de corespondenta) ca exista doua urmari ale acestei arogante a dvs. Prima este ca doresc returnarea sumei platita catre service pentru o reparatie ce nu se regaseste in starea actuala a obiectivului, si daca nu se va lua aceata masura pana miercuri, 06-08-2014, am sa ma adresez ANPC. A doua este ca in timpul petrecut cu aceasta situatie am pastrat legatura cu reprezentantii service-ului din Germania, care vor fi instiintati de modul dvs de a rezolva problemele clientilor (daca stie altcineva o reprezentanta Nikon mai sus decat cea din Romania, va rog dati-mi de stire).
Nu sunt prea convins ca se va gasi o rezolvare, dar nu am ce pierde.
Prea multe sticle si borcane, prea putin timp pentru ele...