Acum este Joi Mar 28, 2024 1:57 pm

Articole Nikonisti.ro

Problema obiectiv?

Ce dificultati tehnice ati intampinat?

Problema obiectiv?

Mesajde dragosalx » Mie Mai 27, 2009 11:00 am

buna ziua si bine v-am gasit !
este primul meu post aici si trebuie sa precizez faptul ca sunt incepator in ale fotografiei, de aceea va rog, multa rabdare
ieri am chizitionat un nikon D60 cu obiectiv Nikkor AF-S DX 18-55mm VR, la programul rabla :D
multa bucurie fiind primul meu dslr
am constatat ca dupa ce declanseaza se aude un zgomot in obiectiv si totodata se misca imaginea in viewfinder
as vrea sa stiu daca la acest obiectiv acest lucru e normal sau ar trebui sa-mi fac griji ?!
multumesc mult !
dragosalx
 
Mesaje: 5
Membru din: Mie Mai 27, 2009 10:20 am

Re: Problema obiectiv?

Mesajde cosminprund » Mie Mai 27, 2009 11:29 am

Zgomotul din obiectiv este cauzat de mecanismul VR si este normal. Imaginea in viewfinder n-ar trebui sa miste, si daca misca mai degraba zic ca misti tu aparatul.
Cosmin Prund,
Nikon DX body + obiective si alte accesorii

http://www.flickr.com/photos/cosminprund/
cosminprund
 
Mesaje: 342
Membru din: Mie Mar 11, 2009 1:59 pm
Localitate: Sibiu

Re: Problema obiectiv?

Mesajde Dan Pop » Mie Mai 27, 2009 11:33 am

dragosalx scrie:am constatat ca dupa ce declanseaza se aude un zgomot in obiectiv si totodata se misca imaginea in viewfinder
as vrea sa stiu daca la acest obiectiv acest lucru e normal sau ar trebui sa-mi fac griji ?!

Se intimpla si daca dezactivezi VR-ul?

Ca tot veni vorba, la acest obiectiv VR-ul e cu adevarat necesar in foarte rare cazuri (fotografii de subiecte statice in conditii precare de iluminare), asa ca e mai bine sa fie tinut dezactivat si activat doar la nevoie. Se evita in acest fel si consumul inutil de curent din baterie si zgomotele tipice VR-ului (un fel de tacanituri).
Cu stima,
Dan Pop
Dan Pop
 
Mesaje: 4615
Membru din: Mie Feb 04, 2009 10:33 am
Localitate: Bucuresti

Re: Problema obiectiv?