RRS scrie:Cristi, explica-mi mie
Domnule Pop, si daca e nesportiv, nunta in speta, se castiga cateva stopuri daca exista stabilitatea oferita de monopied... iar daca vrei lumina ambientala (si un 1600 in loc de 6400), e musai. Mai ales ca 70-200 din dotare nu are stabilizare optica, deci nu greutatea e amanuntul principal. Dar nu cred ca e o noutate
Nu numai.
In ceea ce ma priveste prefer sa ma misc foarte mult la concerte, sa nu fotografiez din acelasi punct de statie.
INSA sunt cazuri in care deranjezi asistenta daca te fatai de colo-colo ( asta a fost si cazul imaginilor din linkul pe care l-am dat mai devreme din concert ). Asadar, prefer unghiuri diferite, prefer sa schimb obiectivele, insa in situatia in care orice miscare de-a ta deranjeaza, nu ai de facut decat...sa iti gasesti cel mai bun loc si sa tragi de acolo. daca locul este la 10 metri de scena vei folosi obiectiv wide ? Poate vei folosi...la cateva cadre, insa majoritatea vor fi cu un teleu luminos. Daca tragi cu teleu nu crezi ca ar ajuta ceva stabilizare a camerei ? Pozele din concertul ala sunt facute la 1/160sec , majoritatea la 200mm sau pe aproape, deci....niciodata nu strica sa te asiguri ca aparatul sta cat mai stabil pt a evita blurul cauzat de miscarea camerei (
deja la 1/160 este pericol de blur de miscare cauzat de miscarea interpretilor pe scena....daca mai misti si tu camera cat de putin...la revedere poza reusita ). In plus, asa cu mziceam si mai sus, nu e chiar usor sa sustii o greutate de 2 kile jumate timp de 2 ore. Desigur, mai ajuta si faptul ca esti gata oricand de fotografiere ( aparatul este sus, pe pozitie, nu ai de facut decat sa incadrezi si sa declansezi, deci castigi timp. In ceea ce ma priveste lucrurile sunt foarte clare, desi ma indoiesc ca unii nu isi vor da in petec si vor sari ca arsi.
Le urez maxima sanatate si un an nou plin de bucurii !