Acum este Sâm Apr 27, 2024 11:37 pm

Articole Nikonisti.ro

Critica,pareri,sugestii

Expresia umana, surprinsa pe senzor

Critica,pareri,sugestii

Mesajde MoldovanCiprian » Lun Noi 26, 2012 10:26 am

Buna ziua tuturor celor care isi fac timp si citesc acest topic si va rog sa nu va abtineti de la oricel fel de parere, sugestie si critica pe care voi cei mai experimentati in ale fotografiei sunteti indreptatiti sa o faceti. Sunt amator in ale fotografiei, un autodidact, incerc sa invat cat mai multe experimentand, citind,intreband si invatand din greseli. Urmatoarele fotografii sunt realizate cu un Nikon D80 si un obiectiv de kit Nikkor AF-S 18-135mm f/3.5-5.6 G IF-ED DX.
Nu stiu de ce nu pot sa urc pozele direct aici pe site imi spune ca numarul maxim de fisiere a fost atins. Am sa incerc mai tarziu sa le pun aici sa nu fie un inconvenient de urmat link-ul.

http://www.flickr.com/photos/90479304@N04/

Va multumesc.
Cu stima Ciprian.
Nikon D90 - Nikon AF 50mm f/1.8D, Nikon 35mm f/1.8 G AF-S DX, Nikon AF-D Nikkor 85mm f/1.8D, SB-700
MoldovanCiprian
 
Mesaje: 27
Membru din: Lun Noi 26, 2012 8:53 am
Localitate: Targu-Mures/Cluj-Napoca

Re: Critica,pareri,sugestii

Mesajde Tudor_dx » Lun Noi 26, 2012 1:40 pm

Salut Ciprian. Fotografiile le poti incarca pe etape. :) Pentru cineva aflat la inceput, te descurci foarte bine.

Dintre imagini, cred arogance imi place cel mai tare, urmata de DSC_0141 si Picture 074-2. DSC_0141 ar fi iesit si mai bine daca plasai ochii intr-un punct forte si nu aveai structura din spatele capului subiectului.

Spor la fotografiat!
Tudor_dx
 
Mesaje: 2041
Membru din: Joi Sep 03, 2009 10:08 am

Re: Critica,pareri,sugestii

Mesajde MoldovanCiprian » Lun Noi 26, 2012 2:16 pm