NikoWD scrie:Pentru ca m-am mobilizat si am mediatizat faptul ca particip la concurs...
Multumesc Nicoleta de raspuns.
Si atunci revin cu intrebarea: cei care voteaza chiar analizeaza fotografiile si le apreciaza pe cele mai reusite? (macar prin cel mai simplu criteriu: comparatia cu celelalte). Sau se merge pe principiul: "voteaza-ma si pe mine pls, uite link" iar omul vizat (resursa Internauta cu cont pe feisbuc) da LIKE, conformandu-se cererii? Daca se merge pe al doilea scenariu, atunci avem o problema cu faptul ca nu va fi evidentiata prin voturi cea mai buna compozitie, incadrare, coloristica, mesaj, etc ci cea mai mare "mediatizare", eventual cel mai reusit script Java de generat LIKE-uri, asa zisele BOOT-uri de Facebook (sper ca nu e cazul si in acest concurs). Anyway, ideea Nikon prin acest concept de marketing este - cum e si normal de altfel - de mediatizare a brand-ului prin generarea unui numar cat mai mare de vizualizari si persoane informate de aceasta campanie dotata cu premii. Felicitari Nikon pentru initiativa!