de navzar99 » Joi Aug 15, 2013 12:32 am
Povestea aceasta am mai spus-o si incerc sa o reiau pentru ca nimeni nu doreste sa ajute sau sa schimbe ceva in Romania. Am achizitionat un Nikon Collpix S9300 in martie 2013 , dupa aprox 3 luni SUB ecranul LCD display au inceput sa apara mai multe fire de praf , dupa aceasta problema la aprox 1 sapt o mica parte din garnitura obiectivului a iesit afara . M-am dus la service Skin Baneasa prima data unde acestia au curatat firele de praf de sub ecranul LCD , mentionand sa revin daca aceasta problema reapare . Dupa 2 sapt firele de praf au reaparut , Am mers a doua oara la Service , dar de data aceasta Service -ul a refuzat sa-mi curete aparatul , mentionand faptul ca trebuie sa achit 45 lei pentru curatare si ca va trebui sa fie schimbat intreg obictivul aparatului din cauza ca acea garnitura a iesit singura afara , toata aceasta interventie trebuind sa o platesc eu . Dupa mai multe consultari si discutii cei de la Service ma recheama a treia oara cu aparatul pentru a curata ecranul LCD de praf , toate bune si frumoase , la 3 ore dupa iesirea din service Zoom-ul aparatului nu mai functioneaza , acum trebuind sa revin iarasi la ei . Oare cat timp si de cate ori trebuie sa merg la acest SERVICE pana cand angajatii acestei firme sa ia o decizie si sa-mi schimbe acest aparat care are probleme inca de la inceput de cand l-am achizitionat .