Forumul comunitatii utilizatorilor Nikon din Romania
RPP scrie:Cred ca e subiectiv totul si depinde de care parte a baricadei te afli. Inteleg abordarea ta si-ti dau dreptate dar in acelasi timp, magazinul nu face supa cu respectivul obiectiv si trebuie sa-si recupereze investitia. Asta inseamna ca trebui sa-l vanda ca open box sau SH. Daca sunt seriosi nu au cum sa incerce sa-l vanda ca nou.
Posibil ca cei 200 ron sa fie o evaluare din partea lor sa-si acopere anumite pierderi.
Ar putea sa incerce, pentru te mentine pe tine de client si a evita reclama negativa, sa accepte unele pierderi(poate chiar o fac).
Exceptii se fac, depinde de ei cat sunt dispusi sa piarda. Daca-l vand cu cat l-au luat ei, tot pierdere se cheama. Noi ca si end useri vedem altfel conceptul de recupera o investitie cu sau fara profit decat o afacere/magazine.
Ca o observatie. Daca de nou a prezentat o decalibrare in anumite limite(traiasca producatorul) e ceva normal sa fie remediat printr-o calibrare ulterioara(in service autorizat) si fara costuri. Nu se poate considera ca obiectivul e defect si trebuie inlocuit.
Din acest motiv unii mai tipicari se duc in magazine si testeaza cate 10 obiective/produse pana aleg unul.
Eu zic ca ai avut un pic de ghinion ca ai nimerit o copie mai proasta. Daca a fost remediat in service correct nu vad care e problema, il consider tot nou, doar ca a fost reglat(si af tunning-ul din camera tot reglaj se cheama). Mergi si foloseste-l cu placere si ignora piticul de pe creier care-ti spune ca "e umblat in el de nou".
Nu merita cei 200 de ron doar pentru a avea satisfactia sa iei altul nou. Unul care ar putea foarte bine avea acelasi comportament.
Merlin scrie:Vezi ca legea spune clar ca in maxim 6 luni de la data achizitiei, dac aare un defect de fabricatie, poti cere inlocuirea lui. Asa ca, daca au trecut doar 4 luni, da-le cu legea in cap! Sau cu O.P.C. mai bine!
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 22 vizitatori