Acum este Mar Mar 19, 2024 10:18 am

Articole Nikonisti.ro

Youtube & net!

Diverse despre Nikon

Youtube & net!

Mesajde Aktaban » Lun Mar 04, 2013 4:26 pm

Salutare tuturor,

Sunt un fotograf amator care de vreo 4 ani s-a apucat serios de acest hobby numit fotografie. Nu am facut cursuri de fotografie, pentru ca inca de la inceput am gasit multe surse de informare pe internet si pe youtube. Incet incet am reusit sa gasesc toate lucrurile de care aveam nevoie. Trebuie sa recunosc ca in jur de 80% din informatiile de care aveam nevoie le-am gasit Youtube. In materie de site-uri nu multe mi-au ramas in bookmarks dar cel care a fost cel mai vizitat inca este foto-magazin.ro(desi nu mai este updatat asa des, sunt destule informatii utile si de actualitate).

In momentul de fata youtube-ul mi se pare un dictionar vizual in devenire cu o gramada de canale care sunt updatate constant cu informatii destul de noi si variate. Un raport recent spunea ca pe youtube in fiecare zi se uploadeaza 90 de ani de video. Probabil din cei 90 ani doar 2 zile de video cu informatie utila :P.

Dupa toata povestea asta a meam vine si o intrebare: Care sunt canalele de youtube sau site-urile pe care le urmariti constant?


In cazul meu in materie de Youtube sunt abonat si recomand :
- canalul lui Marc silber - http://www.youtube.com/user/marcsilber - interviuri cu fotografi
- canalul lui Gregory Cazillo http://www.youtube.com/user/GregoryCazillo - tutoriale si knowhow-uri destul de precise si profi
-canalul lui Gavin Hoey http://www.youtube.com/user/PhotoGavin - din punctul meu de vedere mai frumos si bine structurate tutoriale, atat pe tehnica photo cat si pe editare.
-Digital rev TV - http://www.youtube.com/user/DigitalRevCom - un chanal cu pe care se fac review-uri intr-un mod mai "deosebit". Daca nu ma insel cel mai vizionat chanal photo de pe youtube.
-Photo shelter http://www.youtube.com/user/PhotoShelter - un canal aproape necunoscut dar care are niste video-uri destul de interesante.