As fi vrut sa postez acest mesaj chiar in anuntul de vinzare - mai usor de gasit si de facut legatura cu celelalte mesaje ale user-ului; dar cum intre timp acel anunt s-a blocat si nu mai pot posta acolo, e bine si aici.
Intii si intii vreau sa spun ca nu pot sa am decit cuvinte de lauda pentru Cristi Mihai - dar prefer sa va insir toata povestea, incit sa se poata vedea ca sint si justificate:
Am cumparat de la el un grip compatibil pentru D300/D700 (de aici; pina la urma n-am luat doar gripul ci mai multe, la pachet); l-am sunat, mi-a povestit istoricul grip-ului, de ce-l vinde, ne-am inteles la pret, mi l-a trimis in aceeasi zi in care am vorbit, transportul inclus in pret, totul in regula.
Dupa o zi sau doua descopar o mica problema la grip; il sun, raspunde, ii spun de problema; imi spune ca n-a apucat sa foloseasca gripul intr-atit incit sa pice peste aceasta problema (si pe baza a ce imi povestise inainte il cred), dar cum grip-ul este inca in garantie la F64 problema se poate rezolva.
E, aici problema s-a complicat un pic - pentru trimis in garantie la F64 procedura este putin mai complicata (si eu am aflat acum), este nevoie de un numar RMA care se obtine doar din contul de pe F64.ro al cumparatorului (probabil se poate si altfel, daca nu mai poti da de cumparatorul original dar ai actele de garantie - dar asta este varianta care mi-a fost povestita la telefon de doamna amabila de la F64); cum pentru mine era mai complicat am cazut de acord asupra variantei in care eu ii trimiteam grip-ul inapoi, el se ocupa de trimiterea lui la F64 pentru reparatie si inapoierea lui si apoi mi-l trimite mie - asa s-a si intimplat, m-a tinut la curent cu evolutia situatiei, si azi am primit grip-ul, complet functional si in buna stare, fara sa platesc nimic pentru asta (Cristi Mihai a acoperit transportul spre/de la F64, si apoi spre mine; chiar mi-a spus la telefon sa-i comunic daca am de platit ceva la curier la primire si-mi va trimite suma respectiva in cont, dar n-a fost cazul).
Am insirat toata povestea nu pentru ca ar fi ceva iesit din comun - este un comportament normal, dar acest 'normal' din pacate nu-l intilnesti chiar in fiecare zi, in aceste vremuri. Stiu ca a vindut grip-ul ca sa-si mai recupereze dintr-o pierdere; si cu aceste cheltuieli suplimentare a mai pierdut iar (ca sa nu mai zic si de timpul consumat) - asa ca as dori ca macar sa se stie cit de frumos s-a comportat, sa-i urez sa-i mearga tot mai bine, si sa-i spun inca o data 'Multumesc!'