Acum este Vin Apr 19, 2024 6:55 pm

Articole Nikonisti.ro

Generatia curenta sau veche-decizie grea!

Sfaturi de achizitie si discutii despre toate modelele FX si DX de la Nikon

Generatia curenta sau veche-decizie grea!

Mesajde cgheo69 » Dum Mai 31, 2009 9:36 am

Salutare,

Sunt pe aici si mai important sunt nou in lumea dslr-urilor. Vreau sa fac trecerea de la un P&S la DSLR. Bugetul de care dispun este undeva pe la 2000-2500 RON si ma gandesc la un nikon (asta din ce am citit pana acum, in ciouda faptului ca am avut un SLR Canon de care am fost f multumit).

Sunt amator, cumpar aparatul pentru sufletul meul, nu vreau sa fac bani din el si nu am visuri de marire, dar vreau sa pot stoarce cat mai mult din punctd e vedere al capacitatilor din investiti asta (stiu ca suma e mica dar ptr mine e o investitie).

Am de ales intre generatia noua de entry level (D40, D60) sau generatia veche (D50, D80). D90 e din pacate in afara bugetului, la fel si D5000.

Intrebarea este in practica cat sunt de importante gadgeturi de tip Active D-lighting, sistemul Anti-dust, autofocusul in multe puncte, diferenta de viteza la burst intre 2.5 si 3, etc?

Stiu si vreau sa folosesc aparatul pe manual.
Daca merg pe un SH din generatia veche la ce probleme trebuie sa ma astept?

Multumesc de orice idei, sfaturi, opinii.
cgheo69
 
Mesaje: 3
Membru din: Dum Mai 31, 2009 9:23 am

Re: Generatia curenta sau veche-decizie grea!

Mesajde Dinu Lazar » Dum Mai 31, 2009 9:51 am

Tehnologia merge cu pasi extrem de rapizi si calitatea imaginii - mai ales la sensibilitati mari - este dramatic imbunatatita la fiecare generatie de aparate.
Eu in locul Dvs as lua cel mai nou aparat din cea mai recenta generatie... si in nici un caz la mina a doua...
Totul depinde de ce fel de fotografie vreti sa faceti si de multe alte variabile.
you pay what you get
Avatar utilizator
Dinu Lazar
 
Mesaje: 368
Membru din: Lun Feb 02, 2009 2:07 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Generatia curenta sau veche-decizie grea!