Poate am inteles, poate n-am inteles. Eu imi sustin opinia ca magazinele stiu ce fac, si de pe margine e usor sa spunem ce se vine: sunt sigur ca ei stiu mult mai bine ce se vinde. Argumentatia e simpla: magazinele sunt private (deci nu se pune problema managementului ca la stat), magazinele sunt multiple (deci nu se pune problema sa forteze un produs prost dar scump ca sa faca profit). Un patron sigur va face tot posibilul sa cistige 1 leu in plus, nu incape nici o indoiala!
In legatura cu populatia tarii, bineinteles ca nu trebuie milioane de cumparatori, dar cumparatorii vor fi proportionali cu populatia, nu? Adica la fiecare 1000 de locuitori avem un numar de fotografi si fotoamatori; Tind sa cred ca numarul de fotografi e mai mare la ei decit la noi, asta pentru ca la noi nu prea contracteaza lumea fotografi profesionisti prea des - hai la o nunta, eventual si la botez, si cam atit! Pe cind la ei vad ca exista tot felul de alte piete: fotografiat copiii, fotografiat viitoare mamici, fotografiat persoane in virsta. Deci indirect numarul de cumparatori ai magazinelor foto are legatura cu populatia si ei (S.U.A.) ies cu siguranta in avantaj.
Acuma poate am eu o atitudine mai relaxata, pentru ca am antrenament
Un alt hobby al meu este "robotica", sa vezi acolo distractie, in tara nu se gaseste *absolut nimic*! Si nu sunt singurul amator de asa ceva, corespondez cu inca vreo citiva - doar ca nu suntem suficienti. Am ajuns "prieten" cu cei de la UPS Romania si am ajuns sa o cunosc pe tanti de la singura posta asistata vamal din Sibiu (toate coletele din afara europei trebuie vazute de vama).
Ca sa spun ceva strict la subiect, inca n-am avut probleme cu achizita jucariilor foto, cel mai probabil pentru ca inca n-am cautat nimic deosebit. Desi am fost foarte placut surprins sa gasesc Spyder3 Pro pe stoc, si acum Spyder3 Print tot pe stoc!