Pagina 1 din 1

Sfat Garantie Nikon D3300

MesajScris: Dum Feb 26, 2017 1:26 am
de vladniculcea
Salut tuturor,

Am nevoie de putina asistenta in privinta garantiei Nikon.
Am achizitionat un aparat Nikon D3300 sigilat, adus din Anglia,ideea este ca factura nu am ci doar un certificat de garantie in alb la nume si adresa clientului, data cumpararii si dealer, insa sunt completate serial product, model,manufacter si distribuitor.
Intrebarea este: Pot beneficia de garantie aici in Romania? Si daca da, care sunt pasii?

Multumesc anticipat,

Seara placuta!

Re: Sfat Garantie Nikon D3300

MesajScris: Mar Feb 28, 2017 10:21 am
de Calvaria
Skin e service-ul oficial iar la ei pe site scrie:

"Procedura de service pentru produsele Nikon IN GARANTIE
Daca in perioada de garantie produsul dvs. se defecteaza, centrul de service Nikon il repara in conformitate cu termenii certificatului de garantie, fara costuri suplimentare pentru dvs., in urmatoarele conditii:

Daca locuiti in Bucuresti trebuie sa aduceti personal produsul la Restart Service sau sa il expediati cu transport gratuit prin firma de curierat Urgent-Cargus la adresa Strada Ocna Sibiului 46-48, 014011, Sector 1, Bucuresti
Daca nu locuiti in Bucuresti va rugam sa trimiteti produsul prin firma de curierat Urgent-Cargus la centrul service Nikon, Strada Ocna Sibiului 46-48, 014011, Sector 1, Bucuresti. Curierul va ridica gratuit produsul de la dvs. si il va aduce la centrul service, urmind sa vi-l returneze gratuit, de asemenea, dupa reparatie. In cazul in care doriti sa asigurati produsul Nikon trimis in service, in timpul transportului, costul asigurarii va fi suportat de dvs. Transportul gratuit prin firma de curierat Urgent-Cargus este asigurat pentru produsele Nikon in garantie exlusiv pe teritoriul Romaniei.
Produsele aduse/trimise in service trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului(daca se cunoaste si cauza). De asemenea, trebuie incluse in pachet detaliile complete ale expeditorului (nume, prenume, detalii de contact: numar de telefon, adresa de retur, adresa de e-mail, copie act identitate).
Pentru a beneficia de garantie, impreuna cu produsul trebuie sa aduceti/expediati o copie dupa chitanta sau factura fiscala de achizitie/bon fiscal care sa aiba toate informatiile complete si lizibile precum si de garantie in original al produsului.
Stadiul reparatiei produsului dvs poate fi verificat pe site-ul www.nikonrepair.ro prin codul de service (disponibil pe fisa service sau prin e-mail).
Dupa ce produsul a fost reparat veti primi o notificare automata si il puteti ridica sau va fi expediat catre dvs.
Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie raman in proprietatea centrului de service.
Trimiterea accesoriilor impreuna cu produsul care necesita o interventie de service nu este necesara decat in masura in care acestea pot avea legatura cu defectul. De asemenea, nu este necesara trimiterea ambalajului original.
Centrul de service Nikon nu isi asuma raspunderea pentru alte accesorii atasate produsului intrat in service, in afara celor cu care produsul este furnizat la achizitie."


fara factura/copie de pe factura nu beneficiezi de service