Acum este Joi Mar 28, 2024 12:42 pm

Articole Nikonisti.ro

Nikon D750 / 2018 - bun sau cu probleme?

Sfaturi de achizitie si discutii despre toate modelele FX si DX de la Nikon

Nikon D750 / 2018 - bun sau cu probleme?

Mesajde bogdanfb74 » Lun Mar 26, 2018 4:24 pm

Salutare dragi colegi!

Nu stiu cum, dar am reusit sa obtin acordul directorului executiv (sotia) pentru un upgrade de la strabunul meu D90. Bugetul e generos... problema e de optiuni. Mentionez ca sunt un incepator de nivel avansat, daca pot sa zic asa, practic fotografia ca hobby si nu scot bani din asta. Sunt nikonist, am ceva obiective Nikon, am accesorii Nikon, asa ca, din start, a ma muta la alt brand e dificil.

In ultimele luni am tot citit si am tot salivat privind fie la D750, fie la D810 / D850. Am analizat chiar si D610... si, e adevarat ce se spune: cu cat stii mai mult cu atat eziti mai mult. Pe scurt: D610 e varianta de avarie... bun, dar mi-as fi dorit mai mult. D850 / D810 e totusi cam mult... parca nu as da atatia bani pe un body pentru hobby, nu stiu ce sa zic... D750 ar fi varianta ideala pentru mine, dar... dar stim cu totii povestea lui D750... problema cu flare, problema cu shutterul, problema cu eroarea de shutter la 1/4000...

Stand stramb si gandind drept, judec asa: nefiind pro, adica nefacand bani din asta, as zice ca nu ma sperie asa tare partea cu flare-ul provocat de sursa de lumina frontala, nici partea cu eroarea de shutter la 1/4000... ce ma sperie, raman insa doua probleme, cea cu autodistrugerea shutterului (cele trei rechemari in service) si o noua eroare, pe care am gasit-o pe net, generata de utilizarea in conditii de soare puternic, descrisa in linkurile de mai jos:
https://www.youtube.com/watch?v=87mcb8llUvw
https://www.youtube.com/watch?v=V_500Svd6Fw&t=20s