Acum este Joi Apr 25, 2024 5:03 pm

Articole Nikonisti.ro

va rog un sfat pentru un obiectiv

Sfaturi de achizitie si discutii despre toate modelele FX si DX de la Nikon

va rog un sfat pentru un obiectiv

Mesajde dmf » Joi Iul 15, 2010 7:08 am

va salut,

obiectivele Tamron nu au stabilizator de imagine (VR) la cele nicorr?

si inca o intrebare. recomandati-mi si mie un obiectiv la un pret decent (1500 ron) pentru concediu. sa se preteze si la poze de interior, exterior. portret. ceva luminos. stiu ca fiecare situatie e cu obiectivul ei, dar nu e cazul meu... sunt amator dar vreau sa progresez si sa fac fotografii frumoase. din astea doua ce mi recomandati? (orice alta propunere este binevenita).

il vreau pentru body D5000

Tamron AF-S 18-200mm F/3.5-6.3 XR LD IF Aspherical Macro pentru Nikon

Nikon AF-S 55-200mm f/4-5.6 G ED DX VR

in momentul asta am un obiectiv de kitt 18-55

cu stima
Avatar utilizator
dmf
 
Mesaje: 255
Membru din: Sâm Iun 26, 2010 7:43 am
Localitate: Bucuresti

Re: va rog un sfat pentru un obiectiv

Mesajde Radu_Grozescu » Joi Iul 15, 2010 7:28 am

dmf scrie:va salut,

obiectivele Tamron nu au stabilizator de imagine (VR) la cele nicorr?

si inca o intrebare. recomandati-mi si mie un obiectiv la un pret decent (1500 ron) pentru concediu. sa se preteze si la poze de interior, exterior. portret. ceva luminos. stiu ca fiecare situatie e cu obiectivul ei, dar nu e cazul meu... sunt amator dar vreau sa progresez si sa fac fotografii frumoase. din astea doua ce mi recomandati? (orice alta propunere este binevenita).

il vreau pentru body D5000


Pentru fotografii de vacanta mi-as dori fie un superzoom, fie un kit din doua obiective, pe DX as vrea sa am acoperita plaja 18-200. Problema este ca nu ar fi luminoase, deci ajungem la adaugarea unui fix mic luminos de genul link magazin online.

Bineinteles, exista zoom-uri de gen 17-50/2.8 mai abordabile, dar ramai fara tele si in bugetul tau nu mai ramane loc si pentru altceva.
Cu stimă,

Radu Grozescu