Acum este Vin Apr 26, 2024 7:14 pm

Articole Nikonisti.ro

Pareri Nikon Coolpix L310

Sfaturi de achizitie si discutii despre toate modelele Nikon COOLPIX

Pareri Nikon Coolpix L310

Mesajde anntidot » Joi Mai 24, 2012 12:11 pm

Buna ziua la toata lumea.

Vreau sa imi achizitionez si eu un aparat foto ceva mai bun.

Am vazut oferta aceasta pe emag:

link magazin online

Tin sa precizez ca sunt incepator si as dori cateva sfaturi de la altii mai priceputi.

Ce parere aveti? Merita pretul? Modelul este unul ok?

Va multumesc
anntidot
 
Mesaje: 1
Membru din: Joi Mai 24, 2012 11:49 am

Re: Pareri Nikon Coolpix L310

Mesajde Tudor_dx » Joi Mai 24, 2012 3:04 pm

Ai un zoom optic mai mult decat generos, 26x, tehnologia VR de stabilizare a imaginii, modul 3D, filmare HD 720p, toate astea la un pret bun. Aparatele din gama L nu dispun de prea multe setari manuale, astfel incat daca vrei sa ai mai mult control asupra expunerii, trebuie sa te orientezi catre modele ceva mai avansate, cum ar fi P510 sau P7100.

Trebuie sa ne spui si ce urmaresti de la un aparat foto, ca sa ne putem da seama cam ce model ti s-ar potrivi cel mai bine.
Tudor_dx
 
Mesaje: 2041
Membru din: Joi Sep 03, 2009 10:08 am

Re: Pareri Nikon Coolpix L310

Mesajde avram_nelu@yahoo.com » Dum Aug 05, 2012 10:55 am

am cumparat de curand acest aparat nikonl310,este foarte bun,pozele is filmarile sant foarte clare,sant multumit de el,va salut
avram_nelu@yahoo.com
 
Mesaje: 1
Membru din: Dum Aug 05, 2012 10:45 am

Re: Pareri Nikon Coolpix L310

Mesajde vladk2k » Lun Aug 27, 2012 4:57 pm

Am primit cadou acest aparat și nu am apucat să frunzăresc prea mult manualul. Am o întrebare, totuși.
Unde găsesc un mod de fotografiere cu controlul timpului de expunere, pentru valori foarte mari ale acestuia (>1 secunda) ?
La majoritatea compactelor pe care am pus mâna puteam intra într-un „night mode” în care puteam specifica timpul de expunere, de la 1" până la 15" în unele cazuri.