Acum este Joi Mar 28, 2024 6:10 pm

Articole Nikonisti.ro

Nikon L840

Sfaturi de achizitie si discutii despre toate modelele Nikon COOLPIX

Nikon L840

Mesajde Ramanoff » Lun Apr 11, 2016 7:03 pm

Buna,
Am cumparat un aparat foto Nikon L840, stiu e prea tarziu sa intreb daca alegerea facuta e buna sau nu, asa ca o sa intreb cum pot sa profit la maxim de ceea ce poate aparatul, unde pot gasi niste tutoriale, orice sfat e binevenit. Vreau sa intreb daca e normal ca atunci cand dau zoom claritatea imaginii sa fie f proasta (nu se intelege nimic din ce e pe ecran), se face clara atunci cand focalizez (tin butonul apasat de jumatate). Sunt f incepator, am avut doar o "sapuniera" Sony si am zis sa incerc putin mai mult ptr a vedea daca ma prinde microbul fotografiei asa ca imi cer scuze daca intrebarile mele vise pare fara rost.

Va multumesc!
Ramanoff
 
Mesaje: 2
Membru din: Lun Apr 11, 2016 6:50 pm

Re: Nikon L840

Mesajde Plesoianu Marius » Lun Apr 11, 2016 10:42 pm

E normal sa se comporte asa, din pacate nici eu nu ma pricep foarte bine la compacte.
Arunca o privire pe manual ca sa aflii mai multe si vezi daca aparatul de lasa sa folosesti moduri custumizabile.
D750 + 24mm 1.8G, 50mm 1.8G, 85mm 1.8G + Meike MK910
Avatar utilizator
Plesoianu Marius
 
Mesaje: 524
Membru din: Vin Ian 02, 2015 6:50 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Nikon L840

Mesajde Ramanoff » Mar Apr 12, 2016 7:16 am

Manualul l-am citit deja, la orice cumpar prima data citesc si dupa aceea incep sa folosesc, nu merg pe principiul lasa ca imi dau eu seama. O sa incerc sa experimentez sa fac poze cu toate modurile si in toate setarile, probabil asa o sa vad ce se poate si ce nu.
Multumesc ptr sfat!
Ramanoff
 
Mesaje: 2
Membru din: Lun Apr 11, 2016 6:50 pm

Re: Nikon L840

Mesajde robang » Joi Iul 21, 2016 4:33 am

Buna,
Si eu am un nikon l840,primit cadou si mi s-a spus ca se poate folosi obiectiv pt el. E adevarat? Nu prea am habar cu ce se "mananca".
robang
 
Mesaje: 1