Acum este Mar Mar 19, 2024 7:20 am

Articole Nikonisti.ro

Feedback Service Nikon

Ce dificultati tehnice ati intampinat?

Re: SERVICE DE NOTA 2

Mesajde Merlin » Dum Sep 23, 2012 1:08 pm

Pai nush de unde ai tras concluzia ca pentru unii este gratuit ... am spus clar ca acel camera Armor este mai ieftin decat inlocuirea gripurilor, chiar si doar a unuia; la mine gripul cu sigla FX m-a costat 220 lei iar cel al inelului de zoom la 24-70 vreo 120 lei. Si asta acum trei ani si ceva! Niciodata gripul nu a fost inlocuit din garantie, vezi bine ce scrie in certificatul degarantie.
E alegerea ta sa mergi mai departe pe Canon, mai ales ca acum au si ei service in Romania.

P.S. - chestia cu gripurile la asemenea modele nu este normala, insa prefer sa schimb gripul decat sa am probleme cu - , sa fie inexacta sau sa fie lenta focalizarea. Personal, peste asta n-a sputea trece ...
Merlin
 
Mesaje: 1579
Membru din: Dum Ian 18, 2009 4:48 pm
Localitate: Galati

Singurul service Nikon - Skin

Mesajde nonyhaha » Vin Oct 05, 2012 12:52 pm

voi scrie foarte pe scurt deoarece sunt in pauza de masa si nu am atata timp la dispozitie.

am probleme foarte mari cu competenta service-ului skin si nu stiu cui si unde sa ma adresez. termin munca la ora 6, si nu am ce face la acea ora.

povestea incepe cu un blit sb-700 cumparat de la f64. dupa o anumita perioada de cateva luni de folosire in regim amator, adica cel mult in weekend, a inceput sa subexpuna. dupa vreo 2 nunti ale unor prieteni mi-am dat seama ca este o problema a blitului. nu mai mergea cu compensare, cu nimic.

il predau initial la f64, dupa 3 saptamani aproximativ merg sa il ridic.

il pun pe aparat si incep sa declansez. declansa numai bine aparatul, numai lampa blitului nu!
blitul aprins, ledul rosu indica incarcarea si declansarea, lampa nu se aprindea. era blocat la o anumita distanta focala. am invartit de obiectiv, nu se modifica. am miscat capul blitului, a inceput sa functioneze. Domnul de la f64 a observat, a scris pe loc un email celor de la skin, ramanand sa merg personal sa il predau la skin (unde se ajunge foarte usor cand pleci din zona A2).

ajung la skin, un pic nemultumit, il predau, incerc sa ii explic tanarului sictirit de la receptie exact ce problema are si cum a decurs toata tarasenia, el noteaza pe fisa in 2 peri si ramane in service.

dupa vreo 2-3 saptamani, dupa multe telefoane, ca asa e la noi, ma cheama ca e gata. super. merg aseara acolo, pun blitul pe aparat, incep sa declansez, si ce sa vez? Deja vu!

FIX ACEEASI PROBLEMA.

bineinteles ca am avut un ton si niste cuvinte numai de lauda NU la adresa lor, dar nu am injurat si nu cred ca am fost nebun la asa evenimente premergatoare.

ma pune acelasi tanar sa scriu eu pe hartie ce are. ca el nu si-a dat seama.
MENTIUNE - tanarul de la receptie s-a trezit sa imi spuna ca eu am venit de acasa si stiu eu sigur ce are si de aceea la mine nu merge.

ramane blitul aseara tot acolo, eu plecand cu ideea ca tanarul de la receptie a facut o mentiune ca blitul sa fie analizat astazi la prima ora.

astazi la ora 1, cand am intrat in pauza de masa, sun la skin. imi raspunde o domnisoara care bineinteles mi-a dat vestea ca produsul este gata de ridicat. dupa ce ii povestesc ce s-a intamplat, imi spune ca revine cu un telefon.

a revenit in 10-15 minute. imi cere modelul aparatului. la aceasta intrebare iarasi am rabufnit de nervi, am inceput sa ii explic ca acel blit nu se declansa nici macar detasat de aparat, prin apasarea butonului de declansare. le-am scris aseara eu cu mana mea pe foaie exact ce si cum se intampla, si tot degeaba.


sincer, nu stiu ce sa fac, va rog dati-mi idei concrete, numere de telefon sau adrese de email unde pot obtine o rezolutie. voi posta acest text oriunde cred eu ca poate ajuta.

Va multumesc,
Noni.
nonyhaha
 
Mesaje: 54
Membru din: Mie Sep 29, 2010 8:57 am

Singurul service Nikon - Skin

Mesajde berila_mz » Vin Oct 05, 2012 1:19 pm

DPDV legal tu predai blițul la f64 (vanzator) si astepti sa ti-l repare, nu ai ce cauta tu la Skin.
Daca in termenul legal nu se poate repara, f64 iti da altul identic sau daca nu are modelul, banii dati pe el.
La fel, daca produsul prezinta defecte repetate intr-o perioada scurta de timp, ajungi ca mai sus, altul sau banii.
Consulta putin legea despre drepturile consumatorului si certificatul de garantie pentru date exacte.
berila_mz
 
Mesaje: 559
Membru din: Mie Mai 30, 2012 10:35 am

Singurul service Nikon - Skin

Mesajde berila_mz » Vin Oct 05, 2012 1:21 pm

Si nu uita:

"Esti cetatean european, ai drepturi!" cereti-le!

Protectia Consumatorului este o agentie nationala platita din bani publici, fa o sesizare cu nr de inregistrare, la care ei sunt obligati sa iti raspunda in scris.
berila_mz
 
Mesaje: 559
Membru din: Mie Mai 30, 2012 10:35 am

Re: Singurul service Nikon - Skin

Mesajde nonyhaha » Vin Oct 05, 2012 1:30 pm

din moment ce pe certificatul de garantie skin mi se dau date concrete si informatii cu referire la service-ul autorizat skin, eu am garantia asigurata si de ei. am crezut ca voi avea noroc, se pare ca nu. il voi lua de acolo si il voi depune inapoi la f64. am verificat hartiile, prima data a stat peste 3 saptamani, acum a intrat pe 12 la skin, si aseara a fost problema. sa vedem ce urmeaza.

cetatean european da, sunt. drepturi da, am. in caz ca nu sunt repectate... ar trebui sa nu respect nici eu legile unui stat sau ale bunului simt? alte rezolvare nu vad pana acum in situatia de fata.

P.S.

am discutat si cu f64, ei nu mai au nici o treaba. dupa ce a vandut produsul ii doarre in dos. mi-au spus ca ei nu mai pot face nimic dupa 10 zile de la vanzare. au vandut, au scapat de povara.

iubesc oamenii astia.
nonyhaha
 
Mesaje: 54
Membru din: Mie Sep 29, 2010 8:57 am

Singurul service Nikon - Skin

Mesajde berila_mz » Vin Oct 05, 2012 1:41 pm

Rezolvarea ta 90% e un alt produs, de ce sa iti bati capul tu sa le demonstrezi lui Skin ca trebuie inlocuit, lasa-i pe f64. Comertul nu inseamna doar profit pt f64 ci si relatii cu clientii, tu ai platit pt un produs pe care nu il folosesti de o perioada buna...
berila_mz
 
Mesaje: 559
Membru din: Mie Mai 30, 2012 10:35 am

Singurul service Nikon - Skin

Mesajde berila_mz » Sâm Oct 06, 2012 8:25 am

Ma repet dupa ce am consultat si un certificat de garantie de la f64.

La art. 4.2 in Conditiile de garantie scrie negru pe alb:
"VANZATORUL isi asuma in perioada de garantie urmatoarele obligatii: a)Diagnosticare, expertizarea, repararea si/sau inlocuirea gratuita a componentelor defecte care provin din vina producatorului ca defect de fabricatie......"

Pe prima pagina a certificatului:
IMPORTATOR: SC SKIN MEDIA SRL

VANZATOR: f64 STUDIO SRL

Insista la f64...
berila_mz
 
Mesaje: 559
Membru din: Mie Mai 30, 2012 10:35 am

Re: Singurul service Nikon - Skin

Mesajde Bogdan Dulgheru » Sâm Oct 06, 2012 3:51 pm

berila_mz scrie:Ma repet dupa ce am consultat si un certificat de garantie de la f64.

La art. 4.2 in Conditiile de garantie scrie negru pe alb:
"VANZATORUL isi asuma in perioada de garantie urmatoarele obligatii: a)Diagnosticare, expertizarea, repararea si/sau inlocuirea gratuita a componentelor defecte care provin din vina producatorului ca defect de fabricatie......"

Pe prima pagina a certificatului:
IMPORTATOR: SC SKIN MEDIA SRL

VANZATOR: f64 STUDIO SRL

Insista la f64...


Foarte corect ... daca ii poti demonstra ca este un defect de fabricatie, in termenul legal de 10 zile ;)
Cu stima,
Bogdan Dulgheru
Avatar utilizator
Bogdan Dulgheru
 
Mesaje: 4027
Membru din: Sâm Aug 29, 2009 10:28 am
Localitate: Bucuresti

Re: Singurul service Nikon - Skin

Mesajde berila_mz » Sâm Oct 06, 2012 8:10 pm

Bogdan Dulgheru scrie:
Foarte corect ... daca ii poti demonstra ca este un defect de fabricatie, in termenul legal de 10 zile ;)



Cele 10 zile sunt pentru a inapoia sau a schimba produsul, si in acest interval nu ai nevoie de nici o motivatie - DREPT DE RETUR.

GARANTIA este cea acordata pentru produs timp de 2-3 ani in acest caz si ESTE ASIGURATA de catre vanzator asa cum scrie in certificat si cum prevede legea romana care este citata in Certificatul de garantie.

Am atasat o poza a certificatului, nu e facuta cu un DSLR Nikon doar un neexperimentat ifon :D ...

berila_mz
 
Mesaje: 559
Membru din: Mie Mai 30, 2012 10:35 am

Re: Singurul service Nikon - Skin

Mesajde Bogdan Dulgheru » Dum Oct 07, 2012 7:57 am

@berila_mz

La capitolul "ACORDAREA GARANTIEI", care are 2 subpuncte pentru Bucuresti si pentru provincie, se specifica explicit cine acorda garantia si se furnizeaza si datele de contact; Skin Service SRL este titularul, iar telefonul specificat pentru cei din provincie, este tot al service-ului.

Daca analizezi si capitolul "TERMENE DE GARANTIE PRACTICATE" vei afla ca produsele Nikon sunt comercializate de Skin Media SRL, aceasta fiind cea care acorda garantia de 2 ani. F64 nu este mentionat nicaieri in certificat decat prin stampila si semnatura celui care a completat documentele. F64 este doar intermediar aici, la fel ca si YS, care aparent este magazinul exclusiv Nikon in Romania.
Dupa ce au trecut cele 10 zile de la cumparare, intermediarul nu mai are nicio legatura cu tranzactia.

Mai exista o situatie frecventa care te pota ajuta in elucidarea intrebarilor tale: cumperi un aparat de la o persoana fizica, aparat in garantie, cu documentele atasate, achitionat de la F64 (sa zicem); in cazul in care apare o defectiune vei lua legatura cu Skin Service SRL si nu cu F64, chiar daca esti insotit de primul proprietar al carui nume este inscris in documente.
Cu stima,
Bogdan Dulgheru
Avatar utilizator
Bogdan Dulgheru
 
Mesaje: 4027
Membru din: Sâm Aug 29, 2009 10:28 am
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Probleme tehnice

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Google [Bot] şi 0 vizitatori