Forumul comunitatii utilizatorilor Nikon din Romania
"Parerea dumneavoastra este foarte utila pentru noi, deoarece ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile centrului de service. Ne pare rau ca experienta in service-ul Nikon nu a fost pe masura asteptarilor dumneavoastra. Ne cerem scuze pentru lipsa de comunicare perceputa de dumneavoastra, ne asumam responsabilitatea acestui fapt si va asiguram ca avem in vedere asigurarea unei transparente cat mai mari in ceea ce priveste starea produselor, spre satisfactia clientilor nostri.
Aparatul dumneavoastra a fost receptionat in service prin intermediul unui partener, caz in care comunicarea se realizeaza numai prin mijlocirea acestuia, informatiile fiind puse la dispozitie ori de cate ori sunt solicitate. Deoarece aparatul dumneavoastra era grav avariat de invadarea cu o cantitate importanta de apa, care a generat oxidarea componentelor interne, reparatia a fost de o complexitate ridicata. Sevice-ul a incercat inlocuirea a cat mai putine piese si repararea a cat mai multe dintre acestea, ceea ce a generat costuri minime dar a implicat o durata ridicata. Aceasta situatie, cumulata cu intarzierea pieselor de schimb si cu o solicitare ridicata a service-ului in aceasta vara, au dus, in cazul dumneavoastra, la atingerea perioadei maxime de stationare a aparatului in service. O mica parte a acestei perioade (o saptamana), dar pe care o mentionam, a totalizat si transferul aparatului dinspre si spre magazinul partener.
Pentru produsele in garantie, perioada maxima de finalizare a reparatiilor este de 15 zile, iar pentru produsele in postgarantie aceasta perioada poate ajunge si pana la 90 de zile, in functie de complexitatea reparatiilor, disponibilitatea pieselor si a ordinii de intrare in service. Am semnalat timpul mai lung decat cel obisnuit de livrare a anumitor piese de schimb din perioada verii in sectiunea dedicata service-ului de pe www.nikonisti.ro.
O precizare: Garantia tuturor reparatiilor efectuate in centrul de service Nikon este de 6 luni. Ne pare rau daca s-a strecurat o inexactitate in intermedierea acestei informatii, acest termen este mentionat si pe fisa fiecarui produs intrat in centrul de service Nikon.
Va multumim pentru feed-back-ul oferit si va asiguram de intregul nostru suport."
M-am distrat citind thread-ul cu "pune o intrebare reprezentantilor Nikon la Fotokina", in special cum a fost rezolvata problema raspunsurilor la intrebarile userilor (ce-i drept, un pic agresive) ... Am impresia ca forumul este considerat un fel de "hai sa o facem si pe asta, si ne ocupam cand avem timp ...", iar asta o pot spune dupa modul in care este administrat si setul de reguli oarecum ciudate ... Dar macar exista ...
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori