Bogdan Dulgheru scrie:@berila_mz
La capitolul "ACORDAREA GARANTIEI", care are 2 subpuncte pentru Bucuresti si pentru provincie, se specifica explicit cine acorda garantia si se furnizeaza si datele de contact; Skin Service SRL este titularul, iar telefonul specificat pentru cei din provincie, este tot al service-ului.
Daca analizezi si capitolul "TERMENE DE GARANTIE PRACTICATE" vei afla ca produsele Nikon sunt comercializate de Skin Media SRL, aceasta fiind cea care acorda garantia de 2 ani. F64 nu este mentionat nicaieri in certificat decat prin stampila si semnatura celui care a completat documentele. F64 este doar intermediar aici, la fel ca si YS, care aparent este magazinul exclusiv Nikon in Romania.
Dupa ce au trecut cele 10 zile de la cumparare, intermediarul nu mai are nicio legatura cu tranzactia.
Mai exista o situatie frecventa care te pota ajuta in elucidarea intrebarilor tale: cumperi un aparat de la o persoana fizica, aparat in garantie, cu documentele atasate, achitionat de la F64 (sa zicem); in cazul in care apare o defectiune vei lua legatura cu Skin Service SRL si nu cu F64, chiar daca esti insotit de primul proprietar al carui nume este inscris in documente.
Nu doresc sa starnesc polemici si "ma bag" doar pentru consecventa si conformitate.
Conform Legii nr. 37/2002 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 58/2000 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor art. 17:
"Art. 17. - Vanzatorul asigura toate operatiunile necesare repunerii in functiune, inlocuirii produselor ori remedierii serviciilor reclamate in cadrul termenului de garantie sau de valabilitate, respectiv pentru vicii ascunse in cadrul duratei medii de utilizare, precum si a celor ocazionate de transportul, manipularea, diagnosticarea, expertizarea, demontarea, montarea si ambalarea acestora; vanzatorul suporta si cheltuielile legate de acestea, situatie care nu il exonereaza de raspundere pe producator in relatia sa cu vanzatorul."