Pai, ...eu tin cu dvs. asa cum este normal si logic.Tocmai de aceea, am spus ca: raspunsul dat de dvs., este unul de bun simt (logic).
Cum poate sa iasa din garantie, un produs care se defecteaza, fara ca propietarul sa aiba vre-o vina?Raspunsul tocmai l-am primit de la Skin, care, probabil vrea sa scape basma curata.Totusi, exista si OPC (ca ultima solutie).
Va multumesc pt. raspunsuri si nu mi-o luati in nume de rau, chiar va apreciez.Nu trebuie sa va para rau de nimic.Daca nu erati dvs. sa ma incurajati, cred, ca si acum eram cu senzorul murdar.
La multi ani, Dle Radu si multumesc ca m-ati facut (prin cursurile dvs.) sa inteleg DSLR-ul.
@ Vali : asa este, ai drepatate vis-a-vis de senzor.Eu doar am citat ce au spus cei de la Skin cand i-am intrebat : ''daca pot curata eu senzorul'' spunandu-mi si ca : curatarea se face contra cost.(nu inteleg de ce?)
P.S. : Poate, ca astia de la Skin, privesc murdaria de pe senzor cu microscopul electronic!?