Mă bucur să aud asta.
Dacă te hotărăşti să-l trimiţi la service, ai grijă că te vor taxa diagnosticarea chiar dacă vei refuza să-l faci la ei. Se va întâmpla la modul următor: ei se uită la blitz, vor stabili ce are şi te vor suna pentru a-ţi comunica suma. Dacă îţi dai acceptul, vor trece la treabă şi vei achita reparaţia ramburs când îţi vine coletul. Dacă ţi se va părea prea mult şi nu vrei să-l faci la ei, va trebui să achiţi 100 RON diagnoza plus curierul.
Să nu uiţi să bagi în cutiuţă şi o hârtie pe care trebuie să scrii toate detaliile tale, nume, adresă, TELEFON (eu am uitat
) şi e bine să treci şi CNP-ul (necesar pentru facturare, te vor suna ei dacă nu-l scrii). Sub detalii de contact, trece în câteva rânduri care sunt simptomele, ce face/nu face blitzul, chiar dacă ai vorbit cu ei la telefon sau pe mail, nu vor mai şti când ajunge coletul la ei şi, pentru a caştiga timp în favoarea ta, spune-le acolo exact la ce să se uite, le va fi şi lor mai uşor.
Firma de curierat prin care preferă ei să expediezi este Fan Curier, din câte mi-au explicat nu au fost probleme de nicio natură.
Mult succes, să ne mai zici şi nouă ce ai făcut