Acum este Joi Mar 28, 2024 11:09 am

Articole Nikonisti.ro

Problema af

Ce dificultati tehnice ati intampinat?

Problema af

Mesajde Alexandru922 » Sâm Sep 12, 2020 7:11 pm

Salut sunt un începător cu cateva mii de poze facute si dețin doar un d7200 impreuna cu un sigma 300mm f4
Ideea este ca totul pare in regula si curat si functional dar din toate pozele facute pana acum nu reies niciunele destul de clare de Sharp. Am incercat sa cresc ss chiar si mai sus de 1/4000 dar degeaba si am incercat si sa ajung la f16 dar tot degeaba pur si simplu autofocusul nu este precis cred. Recent am facut o poza la un semn rutier stop din live view mode dupa un trepied si sunt extrem de mulțumit de claritate
Problema este cand fac poze din mana nu pot focusa manual precis iar af ul este la fel se slab se pare ... am incercat astazi sa ajustez la af micro tune dar fara setari si chiar si cu modificările adăugate af ul s a descurcat la fel de bine si clar si precis ca manual focusingul cu vizualizarea la 100% ( asta fiind in casa pe o cutie de cereale mai exact la scrisul dupa spatele acesteia) ce pot face sa am poze clare din mana?
Alexandru922
 
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Sep 12, 2020 7:01 pm

Re: Problema af

Mesajde andrei.turca.photo » Vin Feb 10, 2023 5:53 pm

Din ce zici pare a fi o problema de ISO prea mare. Zic asta mai ales ca ai spus ca nici la f16 nu parea sa fie in focus ceea ce nu ar trebuie sa fie cazul. Ai setat ISO manual sau automat? Daca in alte circumstante zici ca e clara imaginea si doar cand incerci sa fotografiezi la shutter speed mare atunci eu zic ca e ceva legat de ISO.

Sau poate e o combinatie intre amandoua, un ISO prea mare si un shutter speed care nu e destul de mic incat sa suprinda bine subiectul in miscare la acea distanta focala de 300mm.