Acum este Sâm Apr 27, 2024 6:23 pm

Articole Nikonisti.ro

Ce alegere sa fac pentru nunta

Cea mai frumoasa zi, in imagini

Ce alegere sa fac pentru nunta

Mesajde andrewictor » Vin Feb 25, 2011 4:49 pm

Salutare !! Sunt incepator in fotografia de nunta si doresc sa imi achizitionez un obiectiv pentru acest domeniu. Nu dispun de bani foarte multi si as vrea sa ma ajutati si voi pentru a face alegerea perfecta. M-am gandit la urmatoarele obiective :
Tamron 17-50 2.8 VC, Sigma 17-70 2.8-4 OS sau Nikon 16-85 VR ? Mentionez ca voi folosi si un blitz SB-600 .

Va multumesc
andrewictor
 
Mesaje: 69
Membru din: Joi Feb 17, 2011 12:07 pm

Re: Ce alegere sa fac pentru nunta

Mesajde ClaudiuC » Vin Feb 25, 2011 5:00 pm

Voi urmari cu interes acest topic pentru ca si eu am aceeasi curiozitate, doar ca o sa vin cu o completare.

Tamron 17-50 2.8 VC, Sigma 17-70 2.8-4 OS sau Nikon 16-85 VR? Cu sau fara SB 600...



Si ca sa dau si un raspuns, daca as merge cu SB 600, cred ca Nikon 16-85 VR ar fi varianta cea mai buna. Dar daca merg fara blitz, care din cele 3 variante e mai buna? (sau mai exact, din cele 2 variante: Tamron vs Sigma)
Avatar utilizator
ClaudiuC
 
Mesaje: 246
Membru din: Mar Iul 20, 2010 8:40 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Ce alegere sa fac pentru nunta

Mesajde cristiansergiu » Vin Feb 25, 2011 9:14 pm

Tamron 17-50 2.8 VC te-ar ajuta cu deschiderea diafragmei.
Avatar utilizator
cristiansergiu
 
Mesaje: 945
Membru din: Mie Aug 11, 2010 2:47 pm
Localitate: cluj-napoca

Re: Ce alegere sa fac pentru nunta

Mesajde andrewictor » Sâm Feb 26, 2011 8:14 am

cristiansergiu scrie:Tamron 17-50 2.8 VC te-ar ajuta cu deschiderea diafragmei.


Multumesc pentru sfat, dar cum ramane cu focalizarea imprecisa si greoaie de la Tamron 17-50 ? Sigma si Nikon la domeniul focalizare sunt mult peste fata de acesta .
andrewictor
 
Mesaje: 69
Membru din: Joi Feb 17, 2011 12:07 pm

Re: Ce alegere sa fac pentru nunta

Mesajde spatar ovidiu » Sâm Feb 26, 2011 6:50 pm