Interesante imaginile de-aici.
Aş remarca la cea cu berea Skol (daca tot suntem la capitolul fermentative
) faptul că eticheta este iluminată destul de slab, în fotografia de produs se pune accentul pe nume/etichetă/detalii de marketing-merchandising-branding. Nu neaparat pe sticla în sine, sticlele de bere arată cam la fel iar diferenţa e dată de numele producătorului. NUMELE de pe ea trebuie sa fie impecabil, în focus total şi trebuie fotografiat un produs impecabil din punct de vedere al integrităţii lui. Un detaliu precum eticheta aia boţită sau chiar ruptă în partea de jos, poate transforma o imagine impecabilă altfel, din foto de produs în foto a unui amator care a pozat şi el o sticlă de bere. Aici, poate mai mult ca oriunde în fotografie, trebuie acordată atenţie mărită detaliilor care pot face diferenţa dintre o imagine acceptată de client sau un rebut frumos... Observatia se aplică şi la sticla aia de vin, care per global e o imagine frumoasă, dar eticheta este usor la marginea focusului când ea ar trebui să fie subiectul principal, nu sticla în sine.