dmf scrie:mare porcarie cu facebook-ul asta...
Asa a fost si cu mIRC-ul, apoi hi5-ul(care la apogeul sau in Romania a reusit sa devina o penibilitate, un loc a prostului gust), apoi cu scepticism au fost privite si blogurile. Dar toate si-au castigat locul. Acum e randul facebook-ului si a twitter-ului. Cine munceste in domeniu le intelege atat functionalitatea cat si importanta. Pentru unii facebookul nu e decat un loc in care se pot promova foarte usor si cu foarte mici costuri(intra aici si brandurile foarte mari, cat si cei care lucreaza la imaginea personala), caci cea mai mare parte din audienta e acolo, iar secretul ei este nu sa atragi, ci sa nu respingi, pentru altii un loc de munca (ma refer aici de la PR-isti, pana la cei care lanseaza campanii, sau la specialisti in retele sociale), pentru unii doar un loc virtual comun doar pentru ei si prietenii lor, pentru companii poate fi un CV (sunt multe companii care inainte sa te angajeze iti cauta activitatea/trecutul pe internet), pentru unii doar un loc in care isi vor urca fel si fel de poze sau isi vor varsa fel de fel de frustari, iar mai nou pentru anumite persoane ce au crize de personalitate nu e decat alternativa hi5-ului aparuta si cunoscuta sub numele de "efect de turma". Pentru unii, ca varianta citata, nu e decat o mare porcarie, insa pentru cei mai multi facebook nu inseamna nimic, nu exista, nu au auzit de facebook.