Pentru ca nu imi place sa scriu in cosul de gunoi al acestui forum, am ales sa postez si aici:
Deci, sa facem o mica recapitulare:
Ieri am postat cu linkuri + printscreen pretul eronat pentru D700, respectiv 7500 Ron, cu care Skin (PC Center) promova prin intermediul site-ului lor printre alti distribuitori, si magazinul F64.
Magazin onorabil, cu stocuri, etc.
Practic tentatia de a da click pe link-ul respectiv (D700 la 7500 de ron) si de a accesa site-ul F64 era relativ mare.
Nu se specifica nicaieri ca preturile ar fi cu TVA sau fara.
Am semnalat acest lucru si, ca si data trecuta cand am "gresit" in acelasi sens solicitand o reparatie conform conditiilor de garantie trecute pe Nikonisti.ro, topicul a fost inchis, mutat in cosul de gunoi si in plus mi-am facut o multime de "prieteni" pe forum. Nu ca m-ar deranja intr-un fel audienta constanta de pe terasa F64. Chiar mi se par simpatici asa multi si agitati pe acest forum in ceea ce ma priveste.
Este uimitor insa, cum doua lucruri gresite pe care le-am facut eu, respectiv am "improscat cu noroi" Skin si Nikon, au generat doua lucruri foarte bune si anume corectarea greselilor de pe site-urile Skin referitoare la onorarea garantiei in Romania si la preturile practicate de magazinele din reteaua de distributie.
Cu respect celor ce au avut rabdare sa citeasca atatea randuri de discutii si celor ce au avut "sensibilitatea" de a reactiona prompt si a remedia erorile.
Bogdan Dumitru.
Edit ulterior: Ca si data trecuta cand am avut discutii in contradictoriu topicul a fost inchis, blocat, mutat in cosul de gunoi.
Daca sunt eu acel absurd, nebun si inrait atunci de ce Skin (Nikon in Romania) are grija sa corecteze atat de repede erorile din site-urile lor?