Acum este Joi Mar 28, 2024 12:23 pm

Articole Nikonisti.ro

Colaborare

Inchirieri si imprumuturi de aparatura foto si accesorii, oferte de job-uri foto.
Reguli forum Sunt permise numai anunturi din partea persoanelor fizice. Forumul nikonisti.ro nu isi asuma nicio responsabilitate legata de disputele rezultate in urma inchirierilor si imprumuturilor.

Colaborare

Mesajde cation » Dum Sep 18, 2016 7:03 pm

Salut,

Scriu aici pentru ca m-ar interesa o colaborare in domeniul fotografiei de eveniment.
In primul rand sa va spun cateva cuvinte despre mine. Sunt inginer, absolvent al Universitatii Politehnica Bucuresti, sunt angajat cu norma intreaga la o firma, am program destul de flexibil (mult timp liber), sambetele si duminicile libere intotdeauna si cateodata la nevoie pot lipsi si in timpul saptamanii. In domeniul fotografiei, fotografiez de prin 2006 cu compacte, bridge si din 2014 utilizez DSLR, la inceput un D5100, apoi D7000 (cu 16-85 si 50 1.8G) pe care il detin si in prezent. Sunt absolvent al cursului de tehnica fotografica organizat de F64, lector Radu Grozescu, iar in afara de asta am citit ceva literatura de specialitate si am urmarit o gramada de filmulete pe youtube. In ceea ce priveste editarea foto, majoritatea fotografiilor mele le editez in Lightroom si de asemenea am ceva cunostinte de editare in Photoshop (nivel mediu)
Ca practica fotografica, fotografiez foarte mult in familie, am fotografiat de cateva ori in studio (cu ocazia unor workshopuri), detin doua umbrele, un beauty dish (handmade) doua blituri, stative .. , cu care am tot experimentat, am fotografiat un majorat anul trecut si ceva fotografie de natura..

contact: fotoevents64@gmail.com
Avatar utilizator
cation
 
Mesaje: 126
Membru din: Dum Oct 26, 2014 5:44 pm

Re: Colaborare

Mesajde cation » Sâm Oct 08, 2016 4:02 pm

Up
Avatar utilizator
cation
 
Mesaje: 126
Membru din: Dum Oct 26, 2014 5:44 pm

Re: Colaborare

Mesajde cation » Dum Oct 23, 2016 9:16 am

0764615236

Trimis de pe mobil