Acum este Joi Mar 28, 2024 2:36 pm

Articole Nikonisti.ro

D7500 - SnapBridge

Sfaturi de achizitie si discutii despre toate modelele FX si DX de la Nikon

D7500 - SnapBridge

Mesajde tataieee » Lun Ian 24, 2022 10:08 pm

Va salut,
Pot spune ca sunt incepator in acest domeniu, am intrat in al doilea an de joaca si teste cu nikon d7500 avand obiectul standard pe care l.am lasat deoparte repede, am achizitionat un 50mm si pe acesta l.am abandonat iar acum folosesc un sigma 18-50mm de care sunt foarte multumit.
Problema mea ar fi urmatoare, in aplicatia SnapBridge pe care o folosesc de 1 an toate pozele imi ajung instant in telefon prin bluetooth, tot incerc sa gasesc daca exista setare pentru aplicatie sa nu mai redimensioneze atat de mult imaginea, si aici explic, am setat aparatul pe raw + jpg, raw ramane pe sd iar jpg ajung in telefon dar nu la marimea initiala de 5 sau 6mb, ajung la 200kb, ma deranjeaza lucrul asta deoarece pozele vreau sa le printez de multe ori imediat si la 200kb se vede nasol pe 15x20, pe 10x15 ar mai merge...a gasit ceva rezolvare pentru problema asta? Sau o alta aplicatie ca sa ajute la ce am eu nevoie...

Ca si o paranteza, pe laptop am instalat o aplicatie, conectez laptop cu d7500 pe wifi si pozele ajung repede in laptop in conditiile in care sunt la 3 maxim 4 metrii de laptop cu aparatul daca ma indepartez ele tot se trimit doar ca apare un lag de 10-15sec unde aparatul ramane inactiv pana la finalizarea transferului.

Multumesc anticipat!
tataieee
 
Mesaje: 6
Membru din: Joi Sep 19, 2013 8:24 am

Re: D7500 - SnapBridge

Mesajde tataieee » Lun Ian 24, 2022 10:40 pm

Revin cu un mic update :)
Am trecut de la raw + jpeg basic la raw + jpeg normal si s.a schimbat mult dimensiunea fotografiei ajunse in telefon prin aplicatie, de la 200kb la 600kb, acum am setat raw + jpeg fine si foto ajunsa in telefon sare de 800kb :)