de Merlin » Sâm Sep 22, 2012 5:57 pm
Eu sunt unul dintre clientii extrem de multumit de cum s-a purtat service-ul Skin cu mine, ori de cate ori am avut vreo problema si pentru asta le multumesc. Incepand de la acele grip-uri de pe body-ul D700, flicker- eala lui SB-900, verificare focus D700, curatare senzor si ultima buba, vestitul 70-200 VRII care venise cu un defect din fabricatie (asta este parerea mea). Pe toate le-au rezolvat foarte repede, cauciucurile chiar in aceeasi zi (ii anuntasem cu 2 saptamani inainte, au adus piesele si m-am dus la Bucuresti; in aceeasi zi am si plecat acasa cu Body-ul cosmetizat ca si cu inlocuirea cauciucului de pe inelul de zoom de la 24-70 f/2,8). Blitul, dupa ce l-am trimis de 2 ori, prima data au schimbat lampa si condesatorul si problema nu a disparut, a doua oara au facut exact ce le-am cerut (sa schimbe patina de blit de pe D700 si talpa de pe SB-900 asa cum faceau service-urile din State) iar blitul merge perfect si in ziua de azi dupa mai bine de 3 ani de folosire intensiva! Cu noul 70-200 VRII, se pare ca avea o buba la motorul de autofocus ca si la sistemul VR. L-am trimis, mi-au trimis a doua zi un 70-200 VRI, l-au trimis in Germania si exact dupa o luna, acum doua zile, l-am primit acasa. Azi am tras cateva cadre si se pare ca este functional. (Ramane de vazut la o sedinta mai serioasa!)
Daca este ceva sa le reprosez, ar fi cu siguranta nefunctionalitatea (posibil setarea intentionata) a acelui robot telefonic.
Doresc sa multumesc dlui N.R. si drei A. I. pentru rabdarea de care au dat dovada in urma telefoanelor cu care i-am sacait cu privire la situatia obiectivului.
P.S. - singura solutie pe care am si pus-o in practica cu privire la gripul de proasta calitate, este folosirea unui Camera Armor. Aveti de castigat pe toate planurile folosind asa ceva care este la un sfert de pret fata de inlocuirea tuturor pieselor gripului de pe body.