Ar fi interesant sa incerci la f2 sau chiar f2.8, chiar cu pretul dublarii timpului de expunere sau/si al ISO. Din cate imi aduc aminte, 50/1.8 nu este chiar glorios wide open... De altfel, la un timp de expunere ceva mai mare s-ar putea sa obtii efecte interesante datorate miscarii rapide a mingii, bratului, etc. Se merita testat.
De 2 ani fac fotografii la handball şi am trecut prin toate. 18-55 pe D40 cu ISO 1600 şi 1/50, 55-200 pe D40 cu ISO 1600 şi 1/40-60-80, 55-200 pe D40 + SB-600 la 1/250-1/500, după 50 1.8 pe D40 cu 1600 şi 1/320-640. Datorită "gamei" de timpuri prin care am trecut am văzut cum ies pozele cu majoritatea.
Panningurile sau efectele datorate mişcării nu sunt prea plăcute. Din ce am văzut şi la agenţiile de presă, toate preferă fotografiile în care subiectul e perfect clar.
Nu imi dau seam din fotografii ce fel de lumina e in sala dar posibil ca parchetul si acoperisul galben sa nu se inteleaga cu temperatura de culoare a iluminarii.
"Nothing great in the world has been accomplished without passion."
M-am uitat azi mai atent. Sunt 28 de becuri care luminează sala. Din 28 vreo 18 sunt tungsten şi 10 sunt altfel, cu lumină mai caldă. De aceea balansul alb e tare ciudat chiar dacă îl faci manual sau automat. Deşi albul iese alb, restul culorilor nu ies niciodată calumea.
E normal sa patesti asta la combinatie de lumina. Totusi, subiectul fiind "uman" eu as alege un WB care sa mi-l redea cat mai "viu", in detrimentul albului.
"Nothing great in the world has been accomplished without passion."