Dan Pop scrie:Ai toate sansele sa devii fericitul posesor al unui D90 + 18-55 nestabilizat, daca asa arata comanda ta actuala pe site-ul lor. Daca proforma primita de la ei este un document electronic, fara nicio stampila sau semnatura, nu face nici doi bani din punct de vedere legal: o puteai confectiona la fel de bine si singur.
de asta imi era teama si am cerut lamuriri pe mail inainte de a face plata.
factura proforma este in format pdf, nestampilata, dar stii ca stampilarea facturilor nu mai este o cerinta legala in zilele noastre.
iar regimul facturilor proforme este suficient de bine reglementat pentru a justifica atat plati de catre client dar si responsabilitatea livrarii marfii de catre furnizor.
sincer ma asteptam ca PC Garage sa isi asume atat afacerile din care castiga cat si afacerile din care pierde. aici este vorba de verticalitate si de respect fata de client. am fost contactat si anuntat ca nu vor putea onora comanda deoarece acel produs nu se mai afla in oferta lor (
nu se mai afla acum, dar s-a aflat in oferta in momentul lansarii comenzii) si isi cer scuze.
acum luand si clientul in discutie, ce sa zic ... poate unii ar spune "ce client este ala care speculeaza o asemenea greseala?"
raspunsul corect zic eu este: tot acela care a sustinut activitatea comerciala afirmei care administreaza situl. acest tip de comert se face dupa reguli bine stabilite dar care trebuie respectate de ambele parti, cel care comanda trebuie sa si primeasca ce a comandat. altfel nu vom sti niciodata daca vom primi ce comandam.
daca PC Garage era un magazin normal cu marfa si pretul pe raft, clientul s-ar fi dus, vazut/placut/platit si pleca cu marfa iar vanzatorul nu ar mai fi avut timp sa analizeze si nici sa reactioneze in sensul unei masuri de autoprotectie.
oare cate comenzi au onorat pana sa se prinda ca au o greseala in oferta?